در تورنمنت فوتسال دانشجویان جهان رخ داد پذیرش درخواست داور ایرانی درباره بازی‌های نماینده رژیم صهیونیستی

در تورنمنت فوتسال دانشجویان جهان رخ داد پذیرش درخواست داور ایرانی درباره بازی‌های نماینده رژیم صهیونیستی درخواست داور بین‌المللی فوتسال ایران برای عدم قضاوت در بازی‌های نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات دانشجویان جهان مورد پذیرش قرار گرفت. به گزارش مازند اسپرت، محمود نصیرلو داور بین‌المللی فوتسال و بهترین داور لیگ ۹۴ ایران به تورنمنت دانشجویان […]

در تورنمنت فوتسال دانشجویان جهان رخ داد پذیرش درخواست داور ایرانی درباره بازی‌های نماینده رژیم صهیونیستی

درخواست داور بین‌المللی فوتسال ایران برای عدم قضاوت در بازی‌های نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات دانشجویان جهان مورد پذیرش قرار گرفت.

جام باشگاههای جهان- فوتسال

به گزارش مازند اسپرت، محمود نصیرلو داور بین‌المللی فوتسال و بهترین داور لیگ ۹۴ ایران به تورنمنت دانشجویان جهان دعوت شده است. تورنمنتی که در برزیل برگزار می‌شود و نماینده رژیم صهیونیستی نیز در آن حضور دارد.

محمود نصیرلو با بیان اینکه از قضاوت بازی‌های رژیم صهیونیستی امتناع کرده است، به ایسنا گفت: من قبل از اعزام و روز نخست نیز در جلسه هماهنگی به مسئولان تورنمنت اطلاع دادم که مسابقات رژیم صهیونیستی را داوری نمی کنم. آنها نیز گفتند که ما شما را درک می‌کنیم و به اعتقادات شما احترام می‌گذاریم.
وی افزود: این مسابقات در دو سالن برگزار می‌شود. از همین رو برگزار کنندگان بازی‌ها طوری برنامه‌ریزی کردند که زمانی که رژیم اشغالگر قدس بازی دارد، من در سالن دیگری قضاوت کنم./ایسنا