دارنده مقام سوم ژیمناستیک جهان در قائمشهر مورد استقبال قرار گرفت

دارنده مقام سوم ژیمناستیک جهان در قائمشهر مورد استقبال قرار گرفت    ژیمناست جوان قائمشهری که در مسابقات جام جهانی ژیمناستیک هنری مردان مقام سوم دار حلقه را از آن خود کرد ، امروز سه شنبه در میان استقبال ورزش دوستان و مسئولان در زادگاهش وارد زادگاهش شد و مورد استقبال قرار گرفت.   به […]

دارنده مقام سوم ژیمناستیک جهان در قائمشهر مورد استقبال قرار گرفت

 

 ژیمناست جوان قائمشهری که در مسابقات جام جهانی ژیمناستیک هنری مردان مقام سوم دار حلقه را از آن خود کرد ، امروز سه شنبه در میان استقبال ورزش دوستان و مسئولان در زادگاهش وارد زادگاهش شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

به گزارش مازند اسپرت این مراسم در جلوی اداره ورزش و جوانان قائمشهر برگزار شد و استقبال کنندگان با آویختن حلقه های گل ازاین ژیمناست مدال آور کشورمان قدردانی کردند .
رضا فرنیا که تنها نماینده کشورمان در مسابقات جهانی ژیمناستیک هنری مردان بود که در کشور ترکیه برگزار شد ، به خبرنگار ایرنا گفت : در دور مقدماتی پس از شرکت و موفقیت در دارحلقه و پارالل به فینال این مسابقات راه یافتم.
وی ادامه داد : در مرحله فینال در وسیله دار حلقه بعد از ابراهیم چولاک از ترکیه و جوزیمار اورلاندو از کلمبیا ، جایگاه سومی را از آن خود کردم .
این ژیمناستیک کار مازندرانی که توانست در وسیله پارالل مقام ششم این رقابت ها را از آن خود کند ، گفت که حضور ورزشکاران قدرتمندی از کشورهای ترکیه ، آذربایجان ، کلمبیا و اردن که مدعیان قهرمانی هستند ، بر افزایش سطح کیفی این مسابقات تاثیر گذاشته بود .
وی نبود حمایت مالی را از مشکلات پیش روی فعالیت قهرمانان ورزشی در مازندران و کشور دانست و افزود : برای حضور در مسابقات مجبورم شخصی هزینه کنم .
رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر هم در مراسم استقبال از این ورزشکار گفت که قائمشهر یکی از شهرهای ویژه و مطرح کشور درمدال آوری به شمار می رود .
فرشید قدیمی ادامه داد : ورزشکاران قائمشهر توانستند تاکنون در عرصه های بین المللی و جهانی موفقیت ها و مدال های خوبی کسب بکنند .
 به گزارش مازند اسپرت مسابقات جهانی ژیمناستیک با حضور ورزشکارانی از کشورهای اتریش، ترکیه،هنگ کنگ ، ازبکستان ، اردن، کلمبیا ،آذربایجان و ایران از نهم تا ۱۳ تیرماه در شهر مرسین ترکیه برگزار شد.
ترکیب تیم ایران را رضا فرنیا به عنوان ورزشکار ، میثم عموزاد دیرجی به عنوان مربی تیم و سید حمیدرضا هاشمی به عنوان داور بین المللی تشکیل می دادند .