طی اقدامی ارزشمند از مدیریت باشگاه استقلال ساری ؛ از خبرنگاران در روز جهانی ورزشی نویسان تجلیل شد

ورزشی نویسان مظلوم در روز جهانی خبرنگاران ورزشی، توسط یک باشگاه مورد تجلیل قرار گرفتند .   به گزارش مازند اسپرت؛ روز دوم جولای هر سال برابر است با روز جهانی ورزشی نویسان، اما این روز در ایران و مخصوصا در استان ما کمتر مورد توجه قرار گرفته است .همانگونه که ورزشی نویسان همواره علی […]

252

ورزشی نویسان مظلوم در روز جهانی خبرنگاران ورزشی، توسط یک باشگاه مورد تجلیل قرار گرفتند .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ روز دوم جولای هر سال برابر است با روز جهانی ورزشی نویسان، اما این روز در ایران و مخصوصا در استان ما کمتر مورد توجه قرار گرفته است .همانگونه که ورزشی نویسان همواره علی رغم آنکه همواره در تمام عرصه های ورزشی حضور فعال دارند و شبانه روزی در این عرصه قلم می زنند و کمتر مورد تقدیر قرار می گیرند!!

بی‌شک رسیدن به جایگاه رفیع در ورزش کشور بدون راهنمایی، اطلاع‌رسانی و همکاری خبرنگاران صدیق و اصحاب رسانه در حوزه ورزش مقدور نبوده است .

به همین مناسبت عصر روز یکشنبه ( ۱۳ تیر ) یک روز بعد از روز جهانی خبرنگاران ورزشی نویس ، در حالی که هیچ یک از مدیران مربوط هیچگونه پیام تبریکی در این خصوص صادر نکرده بودند ، مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ساری طی اقدامی ارزشمند از خبرنگاران ورزشی تجلیل کرد .

محمد حسن محمدی کیادهی که یکی از قوی ترین مدیران سیاسی ورزشی استان مازندران و عضو چهار دوره شورای اسلامی شهر ساری است ، جور مدیران ارشاد و اداره ورزش و جوانان استان را کشید و در حالی که در این روز بزرگ برای خبرنگاران ورزشی نویس ، هیچ پیام تبریکی از سوی این دو مدیر به خبرنگاران داده نشده بود ، از خبرنگاران تقدیر و تجلیل کرد تا نشان دهد هستند کسانی که زحمات شبانه روزی خبرنگاران ورزشی نویس استان قهرمان پرور مازندران را نادیده نمیگیرند و علاوه بر اینکه همواره حامی ورزش استان هستند ، زحمات خبرنگاران ورزشی نویس را نیز از یاد نخواهد برد!

مدیر عامل و معاونت فرهنگی باشگاه استقلال ساری با برگزاری مراسمی صمیمی و در حضور خبرنگاران غیر ورزشی و ورزشی، در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ساری بعد از ارائه سخنانش در حوزه ورزش وباشگاه داری ، با اهدای لوح و شاخه گلی از تمامی خبرتگاران و عکاسان زحمتکش تقدیر و تجلیل بعمل آورد .

 

و اما یک گلایه ی کوتاه از مدیر کل ارشاد و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران :

ای کاش برایمان ارزش قائل بودید! هیچکدام مان محتاج کارت های هدیه ی شما نبوده و نخواهیم بود ! ای کاش شما هم مثل ” حاجی ” معرفت به خرج میدادید و حداقل یک پیام خشک و خالی در سایت تان کار میکردید !

امیدواریم از “حاجی با معرفت ” الگو برداری کنید تا سال های آینده یادتان نرود یک همچین روزی هم در تقویم خبرنگاران و ورزشی نویسان وجود دارد !ایشان نه تنها در شبکه های مجازی و رسانه شخصی اش به همه ی خبرنگاران تبریک گفت ، بلکه با پیامک و مراسمی که برگزار کرد مدیریتش را به همه ی خبرنگاران ثابت کرد !

به امید روزی که اتحاد و همدلی بیشتری را در بین اهالی رسانه و مخصوصا ورزشی نویسان شاهد باشیم تا روزی ورزش مازندران بالاتر از این جایگاهی که هم اکنون حضور دارد ، قرار گیرد.