فضلی: بدترین روز زندگی‌ام بود/ با اشتباه خودم، مدال را از دست دادم

فضلی: بدترین روز زندگی‌ام بود/ با اشتباه خودم، مدال را از دست دادم وزنه‌بردار فوق‌سنگین کشورمان علت ناکامی‌اش را بی‌دقتی دانست و گفت: در حرکت دوضرب مقصر خودم بودم که نتوانستم به مدال برسم و بدترین روز زندگی‌ام بود. به گزارش مازند اسپرت، امیرحسین فضلی وزنه‌بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم تیم ملی جوانان کشورمان در خصوص […]

فضلی: بدترین روز زندگی‌ام بود/ با اشتباه خودم، مدال را از دست دادم

خبرگزاری فارس: فضلی: بدترین روز زندگی‌ام بود/ با اشتباه خودم، مدال را از دست دادم

وزنه‌بردار فوق‌سنگین کشورمان علت ناکامی‌اش را بی‌دقتی دانست و گفت: در حرکت دوضرب مقصر خودم بودم که نتوانستم به مدال برسم و بدترین روز زندگی‌ام بود.

به گزارش مازند اسپرت، امیرحسین فضلی وزنه‌بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم تیم ملی جوانان کشورمان در خصوص ناکامی در مسابقات جهانی گفت: بی دقتی کردم و تقصیر خودم بود که نتوانستم مدال بگیرم. بدنم در حرکت دوضرب خالی کرد. امروز بدترین روز زندگی‌ام بود و نمی‌دانم چرا نتوانستم وزنه ۲۱۵ کیلویی را بزنم. مطمئنم هر وقت دیگر از خواب بیدار شوم به راحتی  215 را مهار می‌کنم.

وی ادامه داد: سطح مسابقات خیلی بالا بود و باید در این مسابقه مدال می‌گرفتم. انگیزه زیادی برای مدال‌آوری داشتم و حتی اگر وزنه ۲۱۸ کیلوگرم را ثبت می‌کردم می‌توانستم به مدال نقره برسم. می‌خواستم دوضرب را خیلی خوب بزنم و حتی در تمرینات چندین بار وزنه ۲۲۰ کیلوگرمی را هم بالای سر برده بودم، اما امروز قسمت نبود به مدال برسم.

فضلی در خصوص رقیب مصری خود در حرکت دوضرب گفت: وزنه‌بردار مصری هم خود را برای حرکت دو ضرب آماده کرده بود و توانست با خوش شانسی به مدال دست پیدا کند. از علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری که از تیم ملی جوانان و نفرات حاضر در اردوی تیم ملی حمایت کرد تا با تیمی کامل به مسابقات جهانی اعزام شویم تشکر می‌کنم./فارس