واکنش فدراسیون ورزش های رزمی به خبر انتصاب عباس محمدی به ریاست هیات ورزش رزمی استان

فدراسیون ورزش های رزمی خبر انتصاب عباس محمدی به ریاست هیات ورزش های رزمی استان مازندران را تکذیب کرد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از اینکه ظهر امروز خبری با عنوان ( بعد از استغفای قلی زاده ؛عباس محمدی رییس هیئت ورزش های رزمی مازندران شد) روی خروجی سایت قرار گرفت ، ساعاتی […]

636فدراسیون ورزش های رزمی خبر انتصاب عباس محمدی به ریاست هیات ورزش های رزمی استان مازندران را تکذیب کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از اینکه ظهر امروز خبری با عنوان ( بعد از استغفای قلی زاده ؛عباس محمدی رییس هیئت ورزش های رزمی مازندران شد) روی خروجی سایت قرار گرفت ، ساعاتی بعد فدراسیون ورزش های رزمی در کانال این فدراسیون در شبکه مجازی تلگرام واکنش نشان داد و این موضوع را تکذیب کرد .

متن پیام فدراسیون در کانال رسمی فدراسیون به شرح زیر است :

اطلاعيه مهم
در پي انتشار اخباري در گروههاي مجازي و برخي از سايتهاي استان مازندران مبني بر معرفي سرپرست جديد هيات ورزشهاي رزمي اين استان ؛روابط عمومي فدراسيون ورزشهاي رزمي ضمن رد اين خبر اعلام ميدارد، نظر به اساسنامه فدراسيونهاي ورزشي كشور، صدور ابلاغ روساي هياتهاي استاني به عهده رياست فدراسيون كه رييس مجمع انتخاباتي نيز هست ميباشد.

ادارت كل ورزش و جوانان تنها ميتوانند گزينه هاي خود را از طريق ارسال درخواست كتبي به فدراسيونهاي ذيربط معرفي نمايند.
لذا با عنايت به اينكه هيچ گونه در خواستي مكتوب در خصوص پيشنهاد سرپرستي به اين فدراسيون ارسال نشده، صراحتاً اعلام ميدارد جناب آقاي” عليرضا قلي زاده”- عليرغم پذيرش استعفاي ايشان از سوي رياست فدراسيون ورزشهاي رزمي-تا مشخص شدن نفر مورد تاييد فدراسيون و طي شدن روال اداري و قانوني نقل و انتقالات رسمي هيات به نفر جديد،كماكان سكان هدايت هيات استان مازندران را در دست دارند.

36363

 

این موضوع درحالی رغم خورد که اداره ورزش و جوانان استان مازندران تا کنون در خصوص تایید و تکذیب این خبر واکنشی نشان نداده است . اما شنیده ها حاکی از این است عباس محمدی روز گذشته با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ،مسئولیت ریاست هیات ورزش های رزمی استان مازندران را از حاج حبیب حسین زادگان بر عهده گرفته است و حتی در بعضی از شبکه های مجازی پیام های تبریکی نیز از مسئولین شهری و استانی و دوستان و نزدیکان دریافت کرده است .