طی اقدامی عجیب ؛ رئیس هیات ورزش های رزمی مازندران استعفا داد !!

علیرضا قلی زاده  رئیس  هیات ورزش های رزمی از سمت خود استعفا داد.   به گزارش مازنداسپرت ؛علیرضا قلی زاده که به مدت سه سال ریاست هیات ورزش های رزمی استان را عهده دار بود  هفته  گذشته با حضور  در فدراسیون  ورزش های رزمی استعفای  خود را اعلام کرد. بر اساس این گزارش علیرغم مخالفت […]

4114141علیرضا قلی زاده  رئیس  هیات ورزش های رزمی از سمت خود استعفا داد.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛علیرضا قلی زاده که به مدت سه سال ریاست هیات ورزش های رزمی استان را عهده دار بود  هفته  گذشته با حضور  در فدراسیون  ورزش های رزمی استعفای  خود را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش علیرغم مخالفت فدراسیون با این موضوع  سر انجام  روز یکشنبه هفته جاری و با پافشاری علیرضا قلی زاده این استعفا مورد پذیرش قرار گرفت.

پیش از این نیز رئیس  هیات  ورزش های رزمی  مازندران در بهمن ماه ۱۳۹۴ از سمت خود استعفا داده بود که با مخالفت  اداره کل ورزش و جوانان مازندران و فدراسیون ورزش های رزمی مواجه شده بود.

یادآور می شود هم اکنون هیات ورزش های رزمی استان مازندران جزو هیات های برتر در سطح کشور بوده و همچنین در نظر سنجی سال ۹۴ مازند اسپرت به عنوان برترین و فعال ترین هیات ورزشی مازندران انتخاب شده بود  و همچنین در سال  گذشته  و امسال توفیقات فراوانی در ابعاد قهرمانی  و همگانی در سطح کشور کسب کرده است.