بعد از مشخص شدن سرمربی ؛ زمان تست گیری تیم نساجی مازندران اعلام شد

تمرینات تیم نساجی مازندران زیر نظر محمود فکری به زودی در قائمشهر آغاز می شود و در اولین گام زمان تست گیری از بازیکنان مستعد مشخص شد. به گزارش مازند اسپرت؛بدین ترتیب علاقه مندان به حضور در تیم نساجی می توانند ساعت ۱۷ روز سه شنبه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر حاضر باشند تا شانس […]

110تمرینات تیم نساجی مازندران زیر نظر محمود فکری به زودی در قائمشهر آغاز می شود و در اولین گام زمان تست گیری از بازیکنان مستعد مشخص شد.

به گزارش مازند اسپرت؛بدین ترتیب علاقه مندان به حضور در تیم نساجی می توانند ساعت ۱۷ روز سه شنبه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر حاضر باشند تا شانس خود را برای جلب نظر سرمربی جدید نساجی محمود فکری و همچنین حضور در تیم بزرگ نساجی مازندران امتحان کنند.

 

گفتنیست روز گذشته ؛ از سوی مهدی پرهام محمود فکری رسما بعنوان سرمربی فصل جدید نساجی مازندران منصوب شد.محمود فکری بازیکن سابق تیمهای نساجی مازندران و استقلال تهران است که سابقه هدایت تیمهای شیرین فراز کرمانشاه و شهرداری جویبار را در کارنامه مربیگری خود دارد. او اصالتی جویباری و پیش از این نیز دستیار امیرقلعه نوعی بوده است. زمان مراسم معارفه سرمربی جدید نساجی متعاقبا اعلام خواهد شد.