پایان مسابقات جام رمضان فوتسال بانوان/جام قهرمانی فوتسال بانوان در دستان تیم هیات فوتبال تنکابن جای گرفت + عکس

از سری مسابقات جام رمضان فوتسال بانوان شهرستان تنکابن و حومه به نام و یاد خلبان شهید سرهنگ روزبه ناظریان با حضور چهار تیم  تنکابن الف ، عباس آباد ، تنکابن ب و تیم مازوبن  در روز جمعه مورخ ۴/۴/۹۵  در سالن ورزشی امام رضا (ع) تنکابن برگزار گردید. به گزارش خبرنگار  مازنداسپرت  ،مسابقات جام […]

fuutsbanoاز سری مسابقات جام رمضان فوتسال بانوان شهرستان تنکابن و حومه به نام و یاد خلبان شهید سرهنگ روزبه ناظریان با حضور چهار تیم  تنکابن الف ، عباس آباد ، تنکابن ب و تیم مازوبن  در روز جمعه مورخ ۴/۴/۹۵  در سالن ورزشی امام رضا (ع) تنکابن برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار  مازنداسپرت  ،مسابقات جام رمضان فوتسال تنکابن به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ترویج ورزش‌ و  شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزش بانوان با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال تنکابن با حضور خانم گیل عسگر نماینده فرمانداری تنکابن ،خواهر شهید ناظریان ، خانم سلیمانی نژاد نماینده بسیج ورزشکاران تنکابن ،خانم اشکانی مسئول امور بانوان و نماینده ادره ورزش و جوانان و خانم نیاستی  نائب رئیس هیات فوتبال تنکابن برگزار شد.
مسئول امور بانوان و نماینده اداره ورزش و جوانان شهرستان تنکابن اذعان داشت : جام فوتسال بانوان با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان تنکابن  با حضور فعال و دوستانه چهار تیم فعال  صرفآ برای نام  و ارج نهادن به مقام شهید ناظریان برگزار گردید .
اشکانی تصریح کرد: پیشرفت و توسعه ورزش بانوان نسبت به سالهای گذشته پررنگ تر شده است اما هنوز نیاز به حمایت همه جانبه ی مسئولین و نهادهای اثرگذار برای بهتر دیده شدن ورزش بانوان را  دارد.
وی ادامه داد: فوتسال بانوان از جمله ورزش هایی است که نسبت به سایر رشته های ورزشی در حوزه بانوان کمتر مورد توجه قرار گرفته است به همین علت نیاز به حمایتهای مادی و معنوی  از سوی مسئولین محترم و بزگوار را در پی خواهد داشت.
وی ضمن اشاره به اینکه  حمایت و ارج نهادن به ورزش بانوان در تمام زمینه ها  نشان از جایگاه و رسیدن به سکوهای قهرمانی را دارد تاکید کرد: رشد و پرورش مربیان و داوران خانم دررشته فوتسال و بها دادن به بازیکنان بسیار مستعد و باهوش و همچنین  فرصت دادن به مربیان جوان و تربیت آنها بعنوان مربیان و داوران آینده از لحاظ فنی و اخلاق  میتواند افقی روشن را به سوی فرداهایی نه چندان دور رقم بزند.
اشکانی در خصوص  امتیازات  جام فوتسال بانوان به خبرنگار مازند اسپرت گفت: جام فوتسال بانوان با بازی اول دو تیم عباس آباد و مازبن با نتیجه  چهار بر صفر به نفع تیم عباس آباد برگزار گردید و با نتیجه  بدست آمده به مرحله فینال مسابقات راه یافت.
وی افزود: در مسابقه دوم جام فوتسال بانوان  با حضور دو تیم همشهری تنکابن الف و ب سوت مسابقه زده شد  که نهایتا   با برد شیرین ۱۰  بر ۱ به نفع  تیم تنکابن الف ( هیات فوتبال تنکابن ) پایان یافت و مرحله بعد مسابقه یعنی فینال با رقابت دو تیم  عباس آباد و هیات فوتبال تنکابن رقم خورد
اشکانی  تصریح کرد: تیم  هیات فوتبال تنکابن ( الف) با بازی خوب و تکنیک بسیار بالا توانستند در مقابل تیم حریف با نتیجه و برد شیرین  12 بر ۳  در جام  فوتسال ۹۵ به یاد شهید روزبه ناظریان جشن پیروزی را از آن خود نمایند .
وی ضمن تبریک  و قدردانی از زحمات و تلاش برای کسب برتری در جام رمضان تنکابن اظهار داشت : ازحضور و همراهی تیم های شرکت کننده  ، نماینده فرمانداری ،نماینده بسیج  ورزشکاران ، خانواده شهید ناظریان و همکاری ویژه اداره ورزش  و جوانان و هیات فوتبال شهرستان تنکابن  به جهت برگزاری بهتر مسابقات فوتسال  تشکر و قدردانی می نمایم.

نتایج  مسابقه جام فوتسال بانوان ۹۵   شهرستان تنکابن :

تیم الف ( هیات فوتبال تنکابن )     مقام  اول
تیم عباس آباد                        مقام  دوم
 تیم مازوبن                          مقام  سوم

اسامی  بازیکنان   تیم  الف تنکابن (  هیات فوتبال تنکابن ) :

غزاله حسام نیا
مرجان معلمی
شیوا فاضلی
مریم گیل عسگر
زهرا زندی
غزل کاویانی
عادله ریحانی  
 هاجر عابدی
تارا هاشمی
ژیلا صفری

 

1

2

3

5

6

25252