سید حسین کریمی بازیکن تاثیرگزار فصل گذشته سیاه جامگان به خونه به خونه پیوست

هافبک نفوذی فصل گذشته تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد به خونه به خونه مازندران پیوست. به گزارش مازنداسپرت ، سید حسین کریمی که در فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان سیاه جامگان بود پس از کش و قوس فراوان، با قراردادی دوساله به تیم خونه به خونه مازندران پیوست. این توافق در حالی رقم خورد […]

471 largeهافبک نفوذی فصل گذشته تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد به خونه به خونه مازندران پیوست.

به گزارش مازنداسپرت ، سید حسین کریمی که در فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان سیاه جامگان بود پس از کش و قوس فراوان، با قراردادی دوساله به تیم خونه به خونه مازندران پیوست.

این توافق در حالی رقم خورد که چند تیم لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتن هافبک خلاق سیاه جامگان بودند ولی بالاخره این مسئولان خونه به خونه بودند که برای تقویت خط میانی تیم خود موفق شدند کریمی را به خدمت بگیرند.

این بازیکن شیرازی در پایان نیم فصل گذشته لیگ برتر از راه آهن تهران به سیاه جامگان پیوست و نقش بسیار زیادی در بقای این تیم مشهدی ایفاء کرد.

 جذب سید حسین کریمی توسط خونه به خونه، تعداد بازیکنان جدید این تیم در فصل آتی لیگ یک فوتبال کشور را به عدد ۱۲ رساند. هر چند مرزبان در اولین تمرین تیم خونه به خونه نوید به خدمت گرفتن سه ستاره دیگر را به هواداران تیمش داد و اکنون با جذب سید حسین کریمی، باشگاه قصد به خدمت گرفتن یک دروازبان و یک مدافع وسط را که در لیگ برتر توپ می زنند، دارد. 

به گزارش سایت رسمی باشگاه، خونه به خونه تمرینات خود را نیز به مانند فعالیت نقل و انتقالاتی خود، زودتر از سایر تیم ها آغاز کرده است و اول تیرماه شاهد حضور قاسم حسن زاده و علی کریمی در اولین تمرین پیش فصل این تیم بودیم. تمرینی که توماس فان هسن، دستیار اول آلمانی مرزبان را نیز به خود می دید.

بازیکنان بزرگسال جذب شده: رامتین سلیمان زاده، مهدی دغاغله، حمید کاظمی، مجتبی محبوب مجاز، عباس محمدرضایی، مهدی خیری، ميثم نقي زاده، حامد زمانی، امید نظامی پور و سید حسین کریمی

بازیکنان سهمیه زیر ۲۳ سال جذب شده: سعید صادقی و احسان سخندان

بازیکنان بزرگسال تمدیدی: محمد غلامي، روح الله باقري، هادي خيري، حسين نائيجي، محمد عليزاده و محمد خليلي