هنرمندان سرخ رود فاتح اولین جام مدافعان حرم در محمودآباد شدند

اولین دوره مسابقات جام مدافعان حرم شهرستان محمود اباد که با همت اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد به گزارش مازنداسپرت ”  در اولین دوره مسابقات جام مدافعان حرم شهرستان محمود اباد که با همت اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور هنرمندان […]

photo 2016 06 24 15 39 43اولین دوره مسابقات جام مدافعان حرم شهرستان محمود اباد که با همت اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد

به گزارش مازنداسپرت ”  در اولین دوره مسابقات جام مدافعان حرم شهرستان محمود اباد که با همت اداره ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه شهرستان بمدت سه شب در سالن پهلوان حسین توکلی محمودآباد بر گزارشد تیم هنرمندان بخش سرخ رود فاتح جام  شد.

در اخرین دیدار این دوره مسابقات که شامگاه پنجشنبه برگزار شد تیم هنرمندان سرخ رود به مصاف هنرمندان تیاتر شهرستان رفت که با پیروزی قاطعانه فاتح جام شد.

مهدی شعبان پور سرپرست  اداره ورزش و جوانان  محمودآباد در آیین تقدیر از تیم برتر ضمن قدر دانی از همه فعالان،این بازیها را بهانه ای برای افزایش صلح و دوستی و ایجاد فضایی شاد و مفرح دانست.
وی در خصوص نامگذاری مسابقات به جام مدافعان حرم گفت: وظیفه خطیری که شهدا بر گردن ما دارند موظف هستیم تا هر لحظه یاد انها را زنده نگه داریم.

گفتنی است الیاس حقیقی سرپرست تیم ویشار هنرمندان سرخ رود کاپ پیروزی را به خانواده شهید خانزاده اولین  شهید مدافع حرم شهرستان تقدیم  خواهیم کرد .
شایان ذکر است  از قرار با هماهنگی های بعمل آمده در مراسمی  تیم هنرمندان سرخ رود  با حضور مسئولان جهت ادا احترام  برگلزار این شهید گردهم آیند و کاپ این دوره از مسابقات  جام شهید مدافع حرم را به خانواده سرافراز شهید خانزاد تقدیم گردد.

photo 2016 06 24 15 39 46