نادر دست‌نشان: چیزی در مورد پشیمانی عمران‌زاده از حضور در نفت نشنیدم

سرمربی تیم فوتبال صنعت آبادان گفت: چیزی در مورد پشیمانی حنیف عمران‌زاده و عدم تمایل او به حضور در آبادان نشنیدم. به گزارش مازند اسپرت؛نادر دست‌نشان در گفت‌وگویی در مورد اینکه شایعه شده حنیف عمران‌زاده به دلیل نگرفتن پیش قرارداد از حضور در نفت آبادان انصراف داده است، گفت: چنین چیزی نشنیدم و در جریان […]

36363633سرمربی تیم فوتبال صنعت آبادان گفت: چیزی در مورد پشیمانی حنیف عمران‌زاده و عدم تمایل او به حضور در آبادان نشنیدم.

به گزارش مازند اسپرت؛نادر دست‌نشان در گفت‌وگویی در مورد اینکه شایعه شده حنیف عمران‌زاده به دلیل نگرفتن پیش قرارداد از حضور در نفت آبادان انصراف داده است، گفت: چنین چیزی نشنیدم و در جریان این مسئله نیستم. فکر نمی کنم این موضوع درست باشد. قرار است عمران زاده از سه شنبه به تمرینات ما بیاید.

وی در مورد اینکه آیا زمان حضور بازیکنان خارجی نفت آبادان مشخص شد،‌ خاطرنشان کرد: قرار است این بازیکنان به زودی به جمع ما اضافه شوند. البته هنوز چیزی مشخص نشده است.

سرمربی نفت آبادان در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا قرار است بازیکنان خارجی را از روی سی‌دی انتخاب کند یا اینکه نفراتی را می‌گیرد که در گذشته سابقه حضور در ایران را دارند، اظهار داشت: مگر چه تعداد بازیکن خارجی داریم که سابقه حضور در ایران را دارند. ما هم مثل اکثر باشگاه‌ها مجبوریم از روی فیلم نفرات مورد نظر را انتخاب کنیم. فیلم بازیکن را می‌بینیم، سپس او به تمرین ما می‌اید و بررسی می‌کنیم که آیا کپی برابر اصل هست یا نه. اگر بازیکن توانست نظرمان را جلب کند او را جذب می‌کنیم.

دست‌نشان در پاسخ به این سوال که در این صورت ممکن است بازیکن مورد نظر کیفیت لازم را نداشته باشد و آیا این نفرات به او تحمیل می‌شوند، گفت: مطمئن باشید این اتفاق نمی‌افتد و هیچ وقت بازیکنی به ما تحمیل نخواهد شد. مربی نیستم که این مسئله را بپذیرم. تا فردی مدنظرم نباشد او را جذب نمی کنیم. برای جذب بازیکن خارجی دو راه وجود  دارد. برای بازیکن خارجی یا باید به خارج از کشور رفت و عملکرد بازیکن را از نزدیک دید یا اینکه از روی فیلم مسابقات بازیکن را انتخاب کرد. ما شرایط رفتن به خارج از کشور و دیدن عملکرد بازیکنان را نداریم. از روی فیلم و رزومه بازیکنان سعی می کنیم بهترین گزینه را داشته باشیم. از طرف دیگر در این آشفته بازار نقل و انتقالات و قیمت نجومی که بازیکنان ایرانی دارند مجبور هستیم تا بازیکنان خارجی را با قیمت مناسبتر جذب کنیم.بازیکنان ایرانی یک میلیارد و چهارصد، یک میلیارد دویست، نهصد و هشتصد میلیون تومان پول می‌خواهند. جذب بازیکن با این قیمت نه در توان ما است و نه چنین تفکری داریم. ما نمی‌توانیم یک بازیکن را با یک میلیارد و چهارصد جذب کنیم و به بازیکن دیگر ۳۰۰ میلیون تومان بدهیم در این شرایط تیم از درون می‌پوسد.