شکست میلان در هفته دهم لیگ دسته دوم/شهروند سورک به صدر جدول رسید

دیدارهای این گروه باعث شد تا صدرنشین در این هفته تغییر کند و سورک به صدر جدول دست یابد.   به گزارش مازند اسپرت، هفته نهم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه یک این رقابت ها پیگیری شد که در این شب دو نماینده استان مازندران به یک […]

023دیدارهای این گروه باعث شد تا صدرنشین در این هفته تغییر کند و سورک به صدر جدول دست یابد.

 

به گزارش مازند اسپرت، هفته نهم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه یک این رقابت ها پیگیری شد که در این شب دو نماینده استان مازندران به یک برد و یک شکست دست یافتند و تیم سورک به صدر جدول این گروه صعود کرد .

میلان ساری ۳ – ۴ جلین گرگان

جدال ساری و گرگان با گلزنی پیاپی جلینی ها آغاز شد تا نتیجه دو بر صفر به سود جلین باشد؛ اما در ادامه به نحوی پیش رفت تا هر کدام از دو تیم یک گل باشد و نتیجه در انتهای نیمه نخست سه بر یک باشد. در نیمه دوم نیز ساروی ها که به دنبال برگشتن به بازی بود؛ اما گرگانی ها با اداره بازی در انتها توانستند نتیجه چهار سه به برتری دست یابد.

شهروند سورک ۳ – ۱ فرخی باقر شهر

جدال سورک و باقر شهر در حالی اغاز شد و سورکی ها با نتیجه دو هیچ پیش افتادند در ادامه باقر شهر یکی از گل ها را جبران کنند اما سورکی ها با اداره بازی گل سوم را نیز به ثمر رساندند تا با این نتیجه در جدول رده بندی جایگاه خود را حفظ کنند.

جدول گروه یک لیگ دسته دوم در پایان هفته دهم:

لیگ دسته دوم گروه یک

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ شهروند نوین سورک ۹ ۵ ۳ ۱ ۲۹ ۱۷ ۱۲ ۱۸
۲ مقاومت شهرداری مشهد ۸ ۵ ۲ ۱ ۲۲ ۱۵ ۷ ۱۷
۳ شهدای جلین گرگان ۹ ۴ ۲ ۳ ۴۴ ۳۹ ۵ ۱۴
۴ نوین کشاورز فریمان ۹ ۳ ۱ ۵ ۲۲ ۳۱ ۱۰
۵ پیمان شاهرود ۹ ۲ ۳ ۴ ۱۹ ۲۶ ۹
۶ میلان ساری ۸ ۲ ۲ ۴ ۲۱ ۲۱ ۰ ۸
۷ فرخی باقر شهر ۸ ۲ ۱ ۵ ۲۰ ۲۸ ۷