با درخشش بازیکنان مازندرانی: عنوان سومی مسابقات فوتبال پیشکسوتان جهان به تیم ملی ایران رسید

تیم فوتبال پیشکسوتان ایران با  حضور ۴ بازیکن مازندرانی خود توانست از سد اسکاتلند عبور کند و مقام سومی جهان را از آن خود کنند .  به گزارش مازند اسپرت؛ مسابقات قهرمانی پیشکسوتان فوتبال جهان با حضور تعدادی از تیم های مختلف بین المللی از جمله ایران در کشور تایلند و در حالی برگزار شد […]

2525تیم فوتبال پیشکسوتان ایران با  حضور ۴ بازیکن مازندرانی خود توانست از سد اسکاتلند عبور کند و مقام سومی جهان را از آن خود کنند .

 به گزارش مازند اسپرت؛ مسابقات قهرمانی پیشکسوتان فوتبال جهان با حضور تعدادی از تیم های مختلف بین المللی از جمله ایران در کشور تایلند و در حالی برگزار شد که در این مسابقات ۴ پیشکسوت مازندرانی با نام های ( محسن عاشوری ، جعفر رامشگر ، یونس گراییلی و بهروز ولی پور ) در تیم ملی ایران حضور داشتند .

این رقابت ها که در خرداد ماه با حضور ۸ تیم و در دو گروه ۴ تیمی برگزار می شد با صعود  ایران  و انگلیس  از گروه اول و اسکاتلند و تایلند از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی همراه بود.
تیم ملی ایران که در مرحله گروهی توانسته بود کشورهایی مانند آمریکا ، تایوان و انگلیس را شکست بدهد  بعنوان تیم اول گروه  به مصاف تایلند میزبانی رفته بود که در گروه خود دوم  شده بود .

ایران برای حضور در فینال به مصاف تایلند رفته بود که با شکست در ضربات پنالتی  از میزبان رقابت ها از حضور در دیدار نهایی جا ماند .

تیم ایران در ضربات پنالتی مغلوب تایلند شد و در دیدار رده بندی با اسکاتلند موفق شد با زدن ۴ گل مقام سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کند .

با کسب این نتایج تیم ملی پیشکسوتان کشورمان در این رقابت ها با درخشش بازیکنان مازندرانی توانست مقام سومی رقابت ها را با شایستگی هر چه تمام از آن خود کند .

696

photo 2016-06-17 14-04-32