گزارش کامل جلسه امروز مهدی پرهام و مسولان / پرهام : میثاقیان گزینه اصلی مربیگری در نساجی + عکس

پرهام پس از پایان جلسه در بین هواداران این تیم گفت از امروز به فکر انتخاب مدیرعامل و سرمربی هستم و میثاقیان را هم به عنوان گزینه نخست خود معرفی کرد به گزارش مازنداسپرت” پس از اینکه هفته گذشته از احتمال حضور مهدی پرهام به عنوان عضو هیات مدیره و  مدیرعامل استقلال مطرح شد، در […]

farmandari 8پرهام پس از پایان جلسه در بین هواداران این تیم گفت از امروز به فکر انتخاب مدیرعامل و سرمربی هستم و میثاقیان را هم به عنوان گزینه نخست خود معرفی کرد

به گزارش مازنداسپرت” پس از اینکه هفته گذشته از احتمال حضور مهدی پرهام به عنوان عضو هیات مدیره و  مدیرعامل استقلال مطرح شد، در نهایت وزارت ورزش مالک باشگاه نساجی را جز اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی نکرد تا پرهام بار دیگر توجه‌اش را به نساجی معطوف کند. او که پیش از این اعلام کرده بود دیگر قصد تیمداری ندارد امروز برای هفتمین سال پیاپی حرف خود را پس گرفت و با حضور در فرمانداری قائمشهر جلسه‌ای را با مسئولان مازندران برگزار کرد.

امروز پنجشنبه ۲۷ خرداد ماه  جلسه ای مهم در فرمانداری قائمشهر برگذار شد تا دقدقه های مهدی پرهام مطرح شده و جهت رفع این خواسته های بجا اقدام شود . در این جلسه بسیار مهم افرادی همچون ” آیت الله علی معلمی ( امام جمعه شهرستان قائمشهر و عضو مجلس خبرگان رهبری که این جلسه ، به همت ایشان و پیگیری هایشان برگزار شده بود ) و مهدی پرهام ( مالک باشگاه نساجی  ) و مهندس بهروان ( رئیس هیات فوتبال مازندران ) ، حبیب حسین زادگان ( رئیس اداره ورزش و جوانان مازندران ) ، آقایان ادیانی و رضیان ( نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ) ، مهدی محمدی ( فرماندار شهرستان قائمشهر ) ، آقایان ابراهیمی و قدیمی ( رئیس هیات فوتبال قائمشهر و رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر ) و … ” حضور داشتند .

در این جلسه که ساعت ها به طول انجامید ، مهدی پرهام از عدم حمایت مسولان محترم انتقاد کرد و بار دیگر خواسته هایش را بیان کرد . این خواسته ها عبارتند از تحویل سریع زمین ماهفروجک ، پخش زنده بازی های تیم نساجی ( که در فصل اخیر فقط ۶ بازی این تیم پخش شد ) و … بود مطرح شد که ظاهرا با قول مساعد مسولان حاضر عملی خواهد شد .

درپایان جلسه مهدی پرهام به میان هواداران حاضر مقابل فرمانداری آمد و عنوان کرد که ما برای لیگ برتری شدن مشکلی نخواهیم داشت فقط منتظر حرکتی از سوی مسولان هستیم و در صورت تحویل زمین قرار شده به سرعت روند آماده سازی ورزشگاه را شروع کنیم . در آخر پرهام اضافه کرد در میان گزینه های موجود مربیگری ، اکبر میثاقیان گزینه اصلی ما خواهد بود .

حامد ابراهیمی رئیس هیات فوتبال شهرستان قائمشهر درگفت و گو با خبرنگار مازند اسپرت اعلام کرد : همه حاضران در این جلسه صحبت ها و نقطه نظرات خود را اعلام کردند و قرار بر این شد تا در هفته پیش رو جلسه ای با حضور استاندار محترم برگذار شده و عملیات واگذاری زمین را سرعت ببخشیم و آقای پرهام هم قول داده اند زین پس به فکر تشکیل تیمی قدرتمند برای صعود به لیگ برتر باشند و ما هم قبول کردیم که سانس های بیشتری از ورزشگاه شهید وطنی در اختیار باشگاه قرار دهیم و علاوه بر این یک زمین تمرین در کیاکلا که دارای نور افکن و امکانات رفاهی هست را  برای تمرین این تیم معرفی کردیم .

ابراهیمی درباره اینکه گفته میشد در این جلسه قرار است گزینه های مربیگری معرفی بشود تا از میان آنها یکی انتخاب شود هم گفت : خیر این خبر کذب است و آقای پرهام اختیار کامل دارن که هر مربی را به سلیقه خود انتخاب کنند زیرا آقای پرهام هم تجربه کافی در فوتبال دارند هم مشاورین خوبی کنار ایشان هستند و مطمعنا بهترین گزینه را انتخاب خواهند کرد .

farmandari 1

farmandari 2

farmandari 3

farmandari 4

farmandari 5

farmandari 6

farmandari 7

farmandari 8

farmandari 9

farmandari 10

farmandari 11

farmandari 12

farmandari 13

farmandari 14

farmandari 15

farmandari 16