مشاور جوان،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر/ورزش در نگاه قهرمانی باحمایت مسئولین

ورزش در نگاه قهرمانی با حمایت  مسئولین ، هیات ها و مربیان  ورزشی امکان پذیر خواهد بود به گزارش خبرنگار  مازنداسپرت  و روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر”با توجه به حکم انتصاب  که از سوی ریاست اداره ورزش و جوانان  شهرستان رامسر  به آقای محمد حسین ( سینا ) رودخانه ای بعنوان یک […]

photo 2016 06 16 09 33 34ورزش در نگاه قهرمانی با حمایت  مسئولین ، هیات ها و مربیان  ورزشی امکان پذیر خواهد بود

به گزارش خبرنگار  مازنداسپرت  و روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر”با توجه به حکم انتصاب  که از سوی ریاست اداره ورزش و جوانان  شهرستان رامسر  به آقای محمد حسین ( سینا ) رودخانه ای بعنوان یک قهرمان و جوان جویای ورزش با توجه به علاقمندی به گسترش ورزش بعنوان مشاور در حوزه قهرمانی زده شد نیز بر آن شدم تا با مشاور جوان در خصوص  هدف و رزومه ورزشی مصاحبه کوتاهی داشته باشم.
مشاور جوان ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر گفت: محمد حسین ( سینا ) رودخانه ای   متولد شهرستان رامسر و دانشجو رشته معماری هستم و ورزش بعنوان یک نماد و اسطوره در رگ و خونم جریان حیاط  ادامه زندگی را می دهد چرا که ورزشم را از پنج سالگی با روی آوردن به رشته هایی همچون ژیمناستیک، تکواندو،شنا  آغاز  و بصورت  حرفه ای از سن ۱۴ سالگی در رشته های شنا ،بوکس ، دو و میدانی و نهایتا  رشته کانو ، کانو پولو و آبهای خروشان  بعنوان  نتیجه دستاورد من در مسیر ورزش و رسیدنم در اوج قهرمانی می توان به قلم شما خبرنگار قلم زده شود .
رودخانه ای  افزود: امروز با درایت و توانی که  در ورزش و جسم و جانم دیدم  همه نشان از حمایت  و همراهی  خانواده ام بود و هنوز هم بعد از خدای بزرگ  بهترین همراه زندگی من با دعای خیرشان  می باشند.
وی در خصوص زمان  حضورشان در اداره   ورزش و جوانان شهرستان رامسر اذعان داشت :  نزدیک به  دو سال اخیر از دوران ورزشی ام ارتباط بسیار نزدیکی با آقای جنتی رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر به جهت  حمایت و همراهی برای حضورم در مسابقات  قهرمانی در رشته کانو ،کانوپولو و آبهای خروشان داشتم.
وی ادامه داد:  برای رسیدن  به هدف  ورزشی ام و حمایت حداقلی از سوی مسئولین و اسپانسرهای شهرم با همراهی ریاست اداره ورزش  و جوانان  به هر آنجا  که فکرها یاد کند و ذکرها بیان نماید حضور یافتیم  اما دریغا  از حمایت  یک ورزشی و در مقابل همه و همه  پشت به ورزش کردند و من  در مقابل حضور عزیزانی همچون  آقای جنتی ریاست اداره ورزش ، آقای قلی زاده مربی کشتی و آقای علی فلکی مدیریت باشگاه  بدنسازی پیام  را در کنارم  داشتم  اما دریغا که  بودجه اداره ورزش برای حضورم  در مسابقات چیزی نبود که حتی تقاضایش را داشته باشم .
 رودخانه ای تاکید نمود: شهرستانی که برای تن و سلامت جوانان و حضور در میدان های ملی و قهرمانی حداقل های ممکن  را ناممکن می کند بی شک  باید در مقابل این تفکرات به کدامین نگاه  جلساتی روی آوریم چرا که خیرین  رامسری هم در مقابل پیشنهاد کم کردن مالیات از سوی من ورزشکار که در مسابقات قهرمانی که توانش وجود داشت  نیز ،باز دست رد به  ورزش و علاقه ام زده شده بود  را حس نمودم.
 مشاور جوان ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر تصریح کرد: در حدود شش ماه قبل به شخصه   فقط به جهت علاقمندی به ورزش ، به آقای جنتی پیشنهاد همکاری در روند فعالیت های ورزشی را نمودم اما نه بعنوان یک مشاور بلکه صرفا بعنوان یک همراه ورزشی که  تجربه مسابقات قهرمانی را در رزومه ورزشی خود دارم نیز بیان داشتم.
وی گفت: در  طول شش ماه اخیربا  تحقیقات و نظر خواهی  از مربیان و پیشکسوتان  بدون اینکه از ماجرای پیشنهاد من به رئیس اداره ورزش اطلاعی داشته باشند  به جهت  سهم و اطلاع ورزشی  خودم در بخش همگانی و قهرمانی بعنوان یک  ورزشی کسب نمودم و همراه صحبت شان با نظر شخصی خودم بودم.
مشاور جوان اظهار داشت : توان و پشتکار جوانان ورزشی  رامسر بسیار بالاست اما در مقابل جذب و پذیرش  دوست داران ورزش برای رسیدن به اوج قهرمانی که میدان داریش برای ما  سخت و نا ممکن نخواهد  بود همراهی خواهیم نمود.
رودخانه ای  ضمن احترام و حرمت به همه ورزش کاران و هیات های ورزشی افزود: گاها در نگاه و عمق تفکربعضی  ورزشی ها دیده از تفکراتی  رخ می نماید که خودشان را برترین و قهرمان ترین ورزشکار ، مربی ، هیات برتر و ورزشکاران به نام می دانند اما در مقابل دستاورد ورزشی  شان زبانزد نگاه شهرستانی نیست چه برسد به ورزش قهرمانی در اوج قدرتی که فقط خودشان حس می نمایند می توان به عینه دید و حتی در شهرستان مان به خوبی حس کرد..
وی افزود: به جهت جان گرفتن ورزش و رسیدن به قدرتی که توانش را ما ورزشکاران رامسری داریم باید حضور فعالانه هیات های ورزشی ، مربیان را برای رسیدن به موفقعیت و رتبه برتر قهرمانی داشته باشیم و برای این هدف دور شدن از حواشی که  خود ورزش دوستان دلیل اصلی آن می باشند باید مورد توجه قرارداد.

photo 2016 06 16 09 33 09

وی با اشاره به اینکه  اگر توان ورزشی در هیات ها و مربیان  و دوستداران ورزش وجود دارد به جای ضربه زدن،  قدمی ورزشی به احترام و حرمت ورزش بردارند نیز  ادامه داد:  بزرگترین بلای ورزش شهرستان  حواشی و نقطه کور کورانه افرادی می باشد  که از بیرون گود ورزشی خود را ورزشکار برتر و یا هر آنچه هست می پندارد و با منطق وادعا بزرگ منشی خود را در منجلاب حواشی ورزش که باز تاکید می نمایم از سوی ورزشی های غیر ورزشی رخ می دهد گرفتار می نمایند.
وی  در خصوص هدف و برنامه هایی که در حال اجرایی شدن بعد از وردشان در اداره ورزش رقم خورد صراحتا  اذعان داشت : هدف اصلی جلسه   پیشبرد و انتخاب  تیم منتخب  و رسیدن به جایگاهی که  ناممکن بودنش را با خواستن هیات ها و مربیان که اگر همراهی شان  نباشد موفقعیتی وجود نخواهد داشت ممکن  خواهیم نمود و در مقابل ارج نهادن و انگیزه  مثبت با پتانسیل ورزشی را به رخ خواهیم کشید.
محمد حسین رودخانه ای ، مشاور جوان رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر ضمن اشاره به اینکه دید و نگاه بعضی  از مردم شهرستان رامسر و ورزشی ها به سمت و سوی من با توجه به اینکه شناخت چندانی حتی در اولین نگاه ندارند بسیار برایم جالب می باشد و حرف هایی را در پشت پرده به لب می گشایند که شاید حتی فکر کردن به این افراد ارزشی  نخواهد داشت و باید صادقانه بگویم  که همین باورهای غلط و تفکرات و کوته فکرانی که ادعای بزرگی دارند باعث می شوند قهرمانان ورزشی شهرستان به چشم  نیایند.
 بس بهتر آن است دید و تفکرتان را برای موفقعیت ورزشی اگر برای تان سخت نیست وسیعتر کنید و با علم و فرهنگ قوی نقدی نقدادانه داشته باشید نه  نقدی که دودش  را به چشم ورزشکارانی که می توانند برتر باشند گرفتار حرف و حدیث های ریز بینانه خود نمائید.

photo 2016 06 16 09 33 25

رزومه ورزشی مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر :

_    9  مدال طلا استانی در رشته کانو
_      2مدال طلا چهار جانبه  در رشته کانو  و کانوپولو
 _     مقام سوم  مسابقات بوکس جوانان کشور با تیم ملوان انزلی
_      11مدال طلای کشوری رشته کانو  و کانوپولو
_       حضور در تیم ملی   در رشته کانو و کانو پولو  به مدت ۷ سال
 _     نفر دوم  در مسابقات  کمربند mma  لیگ آسیا  در سال ۲۰۱۱
  _    دریافت کمربند بهترین فایتر از نظر تکنیک در رشته ورزشی    mma
 _     حضور در اردوی  فرانسه  و هونگ کونگ ، کره  و چین تایپه  در رشته کانو
_     مدال طلا و نقره دانشجویان ایران  در  مسابقات کانو  200 متر و ۱۰۰۰متر
_     کسب  مدال دوم دانشجویان کشور در مسابقه  دو ۱۰۰ متر  
_    نفر چهارم ردبول  در مسابقات  کانو در  سال ۲۰۱۲
_     نفر هشتم ردبول  در رشته کانو  در سال ۲۰۱۳
_     نفر چهارم ردبول    در رشته کانو در سال ۲۰۱۴
_    سابقه حضور در تیم  kss ایران در رشته ترکیبی ( mma)  
_     مقام اول و دوم لیگ برتر در مسابقات کانو و کانوپولو  کشور