پس از تقریبا یک ماه کش و قوس , بالاخره تکلیف نساجی روشن میشود

به گزارش اختصاصی مازند اسپرت ؛ یک ماهی بود که وضعیت تیم ریشه دار نساجی در حاله ای از ابهام قرار داشت . مهدی پرهام پس از پایان فصل اخیر رقابت های لیگ دسته یک کشور با عنوان این مطلب که حمایتی از مسولان استان ندیده , دست به اقدامی عجیب زد و در طول […]

به گزارش اختصاصی مازند اسپرت ؛ یک ماهی بود که وضعیت تیم ریشه دار نساجی در حاله ای از ابهام قرار داشت . مهدی پرهام پس از پایان فصل اخیر رقابت های لیگ دسته یک کشور با عنوان این مطلب که حمایتی از مسولان استان ندیده , دست به اقدامی عجیب زد و در طول تقریبا یک هفته سکوت اختیار کرد و بالا خره پس از پیگیری های هواداران نساجی پرهام لب از هم گشود و گفت که تا وعده های مسولان استان مازندران عملی نشود , از مربی و بازیکن جدید خبری نیست .

این حرف او همه هواداران نساجی را به شوک فرو برد و پس از چند روز انتظار صبرشان تمام شد و به نشانه اعتراض کمپین های اعتراضی در فضای مجازی راه انداختند که کار حتی تا اعتراض خیابانی هم درحال پیش روی بود ولی با درخواست انجمن هواداران این هواداران باز هم صبر کرده و ضرب العجلی یک هفته ای تعیین کردند و اعلام کردند درصورت عدم توجه مسولان به نساجی به خیابان ها آمده و اعتراضاتی را به سیاست های غلط مسولان خواهند داشت .

با اوج گیری این تنش ها مسوالان شهری قائمشهر به کمک انجمن هواداران دست به برگذاری جلساتی زدند تا ائتلافی سیاسی برای حمایت از این تیم ریشه دار صورت گیرد . و ظاهرا قول هایی هم در این بین داده شده که درصورت عملی شدن آن میتوان به آینده این تیم خوش بین بود .

حال امروز پس از گذشت چند روز خبر رسیده است که مهدی پرهام مالک باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی ۱۰ صبح در فرمانداری شهرستان قائمشهر حاضر خواهند شد و با فرماندار و نمایندگان شهرستان و معاون سياسي امنيتي استان، دادستان و….. دیداری خواهد داشت تا بالاخره پس از تقریبا یک ماه کش و قوس بالاخره تکلیف نساجی را روشن کند .

برخی خبر ها حاکی از آن است که پرهام خود را مدیر عامل و آقای رکنی را به عنوان قائم مقام انتخاب کرده و برای هدایت تیم محبوب نساجی از یکی از گزینه های ” طالبی , تقوی , اسمائیلی و فکری ” استفاده خواهد کرد .

حال همه نگاه ها به درب فرمانداری قائمشهر است تا ببینند بلاخره چه تصیمی برای نام بزرگ نساجی گرفته خواهد شد .