هافبک بابلی پدیده مشهد به تیم خونه به خونه مازندران پیوست

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد به خونه به خونه مازندران پیوست. به گزارش مازنداسپرت ” مهدی خیری بازیکن بابلی تیم پدیده مشهد با عقد قراردادی دوساله به تیم خونه به خونه بابل ملحق شد. این بازیکن ریزنقش و سرعتی سابقه بازی در تیم های شموشک نوشهر، ابومسلم خراسان، پاس همدان، صبای قم، سایپا البرز، نفت […]

458 largeهافبک تیم فوتبال پدیده مشهد به خونه به خونه مازندران پیوست.

به گزارش مازنداسپرت ” مهدی خیری بازیکن بابلی تیم پدیده مشهد با عقد قراردادی دوساله به تیم خونه به خونه بابل ملحق شد.

این بازیکن ریزنقش و سرعتی سابقه بازی در تیم های شموشک نوشهر، ابومسلم خراسان، پاس همدان، صبای قم، سایپا البرز، نفت تهران، استقلال صنعتی خوزستان و پدیده مشهد را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است، رامتین سلیمان زاده، مهدی دغاغله، حمید کاظمی، مجتبی محبوب مجاز، سعید صادقی، عباس محمدرضایی و احسان سخندان بازیکنانی هستند که پیش از پیوستن مهدی خیری با تیم خونه به خونه مازندران به توافق رسیدند و شش بازیکن فصل گذشته این تیم نیز قرارداد خود را با باشگاه تمدید کردند.

در فصل آتی لیگ دسته اول فوتبال کشور، مرزبان سرمبیگری خونه به خونه مازندران را بر عهده خواهد داشت و توماس فن هسن، مجید نوروزی، مهرداد میناوند و میثم رضاپور به عنوان کمک مربی و نادر غبیشاوی نیز به عنوان مربی دروازبان های تیم خونه به خونه کادر فنی این تیم را تشکیل خواهند داد.