مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد:با متخلفین در باشگاه ها برخورد قاطع می شود

با متخلفین در باشگاه ها برخورد قاطع می شود . به گزارش مازند اسپرت؛اولین جلسه ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان امروز یکشنبه بیست وسوم خرداد با ریاست حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و با حضور اعضای ستاد، در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید. مدیرکل […]

habiiiiibbبا متخلفین در باشگاه ها برخورد قاطع می شود .

به گزارش مازند اسپرت؛اولین جلسه ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان امروز یکشنبه بیست وسوم خرداد با ریاست حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و با حضور اعضای ستاد، در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این جلسه گفت: بازرسی موظف و مصمم است که با متخلفین در باشگاه ها برخورد قاطع کند.

حبیب حسین زادگان تصریح کرد: طرح بازرسی از باشگاهها و اماکن ورزشی سال گذشته به صورت جدی در دستور کار اداره کل قرار گرفت که امسال این بازرسی با جدیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته صورت می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اذعان داشت: طرح بازرسی به منظورافزایش سلامت، خدمات کیفی و کمی باشگاهها و همچنین ایجاد رقابت در بین مدیران باشگاهها به مرحله اجرا در می‌آید.

حسین زادگان بر اهمیت مبارزه با دوپینگ و نظارت هیات پزشکی ورزشی استان با هماهنگی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی بر باشگاه ها تاکید کرد و افزود: متاسفانه یکی از معضلات موجود در برخی باشگاهها استفاده از مکمل ها غیرمجاز ورزشی است که باید با جدیت از آن جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سال گذشته شاهد موفقیت ورزشکاران مازنی در رشته‌های مختلف ورزشی در میادین ملی و بین‌المللی بودیم که امسال نیز تلاش داریم در مسابقات مختلف برون مرزی به ویژه آوردگاه مهم المپیک ریو، این موفقیت‌ها را افزایش دهیم.