پرهام در آستانه مدیرعاملی استقلال/آیا مالک نساجی ببرها را تنها خواهد کذاشت !!؟

پرهام در آستانه مدیرعاملی استقلال/آیا مالک نساجی ببرها را تنها خواهد کذاشت !!؟  مدتها می شود که صحبت از این است که وزارت ورزش فردی را به جای افشارزاده به عنوان مدیرعامل استقلال منصوب نماید.   به گزارش مازند اسپرت ؛‌ در این که وزارت ورزش قصد دارد بعد از تغییرات هیات مدیره، در مدیریت استقلال هم تغییراتی […]

پرهام در آستانه مدیرعاملی استقلال/آیا مالک نساجی ببرها را تنها خواهد کذاشت !!؟

287345_205.jpg
 مدتها می شود که صحبت از این است که وزارت ورزش فردی را به جای افشارزاده به عنوان مدیرعامل استقلال منصوب نماید.

 


به گزارش مازند اسپرت ؛‌ در این که وزارت ورزش قصد دارد بعد از تغییرات هیات مدیره، در مدیریت استقلال هم تغییراتی ایجاد کند شکی نیست. وزارت ورزش و جوانان یکبار تا پای ابلاغ حکم (امضا شده) قنبرزاده به عنوان مدیرعامل استقلال هم پیش رفت، اما وقتی با موج اعتراض هواداران مواجه شد، از انتخاب قنبرزاده به عنوان مدیر عامل منصرف شد.

اما آنچه مشخص است، استقلالی ها قطعا به دنبال ایجاد تغییرات مدیریتی دیگری هم هستند که این تغییرات اینبار به صندلی افشارزاده ختم خواهد شد.

حال از منابع نزدیک به استقلال شنیده می شود که مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی مازندران و عضو جدید هیات مدیره استقلال که وی نیز از غول های اقتصادی کشور بوده و گفته می شود به عنوان عضو اقتصادی هیات مدیره به جای شاهرخ سبک دست وارد این هیات مدیره شده، آلترناتیوی برای مدیرعاملی باشگاه استقلال است و هیات مدیره استقلال به زودی وی را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی خواهد کرد.