با برگزاری دیدار فینال ؛ منتخب ساری قهرمان تورنمنت چهارجانبه جام مدافعین حرم شد + حواشی

تیم فوتبال منتخب ساری با برتری برابر منتخب بابل قهرمان تورنمنت چهارجانبه جام شهدای مدافع حرم شد . به گزارش مازند اسپرت؛در شب جمعه (۲۱ خرداد ) و در دیدار نهایی تورنمنت چهارجانبه شهدای مدافع حرم دو تیم منتخب ساری و منتخب بابل در حضور پرشور هواداران ساروی به مصاف هم رفتند . در این […]

356333تیم فوتبال منتخب ساری با برتری برابر منتخب بابل قهرمان تورنمنت چهارجانبه جام شهدای مدافع حرم شد .

به گزارش مازند اسپرت؛در شب جمعه (۲۱ خرداد ) و در دیدار نهایی تورنمنت چهارجانبه شهدای مدافع حرم دو تیم منتخب ساری و منتخب بابل در حضور پرشور هواداران ساروی به مصاف هم رفتند .

در این دیدار جذاب و تماشایی تیم منتخب ساری موفق شد در حالی که با یک گل از تیم منتخب بابل عقب بود ، در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ این تیم را شکست دهد و به مقام قهرمانی این تورنمنت دست پیدا کند .

در نیمه اول این دیدار ابتدا منتخب بابل توسط عباس قادیان به گل دست یافت و از منتخب ساری پیش افتاد اما در نیمه دوم این تیم منتخب ساری بود که توپ و میدان را در دست گرفت و با گل های اسماعیل صمدی ( ۲ گل ) و حسن رمضانی با نتیجه ۳ بر ۱ منتخب بابل را شکست داد .

در این دیدار تیم منتخب بابل صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که این پنالتی توسط محمد سیاحی سنگربان منتخب ساری دفع شد .

 

حواشی این دیدار :

*** ابتدای بازی دوتیم به احترام شهدای مدافع حرم یک دقیقه سکوت داشتند .

***به درخواست دو تیم منتخب بابل و ساری فرزند شهید مدافع حرم سید جواد اسدی در عکس تیمی هر دو تیم حضور پیدا کرد .

***قضاوت این دیدار برعهده اشکان خورشیدی داور مطرح و لیگ برتری استان مازندران بود .

***در بین دو نیمه توسط سعید نجاریان رئیس هیات فوتبال شهر ساری و سید جواد حسینیان مسئول بسیج ورزشکاران استان مازندران  از خانواده شهید مدافع حرم سید جواد اسدی تجلیل بعمل آمد .

***هادی خلردی و حمید رسولی ساروی نایب رئیس و دبیر هیات فوتبال استان مازندران و همچنین مختار مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود  در این دیدار حضور داشتند .

**** مسعود پیری ( عضو شورای اسلامی شهر ساری ) ، ناصر معیل ( ﻣﻌﺎﻭﻥ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻭ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺷﻬﺮﺩﺍﺭﯼ ﺳﺎﺭﯼ ) ، مصطفی نیک نقش ( ریاست اداره زیبا سازی شهرداری ساری ) از مسئولین حاضر در دیدار فینال بودند .

**** تماشاگران زیادی نیز از دیدار فینال استقبال کردند که در طول بازی با تشویق های بی امانشان شور و هیجان خاصی به ورزشگاه داده بودند .

**** در پایان لوح و هدایای تیم های قهرمان و نایب قهرمان توسط سعید نجاریان و مسعود پیری به تیم های منتخب ساری و منتخب بابل اهدا شد .