جوان طلایی رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی آسیا: طلای رقابت‌های آسیایی را تقدیم شهید حاجی‌زاده می‌کنم

جوان طلایی رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی آسیا با اشاره به عهد قلبی با شهید مدافع حرم برای یاری در کسب مدال طلای مسابقات آسیا، گفت: طلای رقابت‌های آسیایی را تقدیم شهید مدافع حرم شهید رضا حاجی‌زاده و خانواده‌اش می‌کنم. به گزارش مازند اسپرت؛امیرحسین حسینی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا […]

252523جوان طلایی رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی آسیا با اشاره به عهد قلبی با شهید مدافع حرم برای یاری در کسب مدال طلای مسابقات آسیا، گفت: طلای رقابت‌های آسیایی را تقدیم شهید مدافع حرم شهید رضا حاجی‌زاده و خانواده‌اش می‌کنم.

به گزارش مازند اسپرت؛امیرحسین حسینی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا امسال با کیفیت و کمیت مطلوب برگزار شد و توانستم در این دوره از مسابقات نخستین مدال طلای کاروان تیم ملی کشتی فرنگی جوانان جمهوری اسلامی ایران را از آن خود کنم.

وی افزود: باید در این دوره از رقابت‌ها قهرمان می‌شدم زیرا سال گذشته در رقابت‌های جهانی دوم شده و در دور گذشته مسابقات آسیایی قهرمان شدم ولی با شانس بد در این مسابقات قبل آغاز رویداد و حین آن با سرماخوردگی شدید روبه‌رو شدم اما برای دفاع از عنوان قهرمانی با تمام توان وارد میدان شده و سرماخوردگی هم جلودار من نشد.

کشتی‌گیر طلایی رقابت‌های قهرمانی کشتی جوانان آسیا، تصریح کرد: با رقبایی از کره‌جنوبی، قزاقستان و هندوستان رقابت‌های خیلی سختی داشتم و توانستم با شکست آنها به مدال طلا دست یابم.

این ورزشکار با اشاره به اینکه قبل از اعزام مسابقات قهرمانی آسیا با شهادت مظلومانه مدافعان حرم مازندرانی از لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در منطقه خان‌طومان سوریه با چهارمین شهید مدافع حرم شهید رضا حاجی‌زاده عهد بستم تا در این راه مرا یاری کند و مدال خود را تقدیم این شهید کنم، ادامه داد: با نیت قلبی و عهد ناگسستنی با این شهید، قول دادم که مدال‌آوری من به نام شهید حاجی‌زاده بوده تا دل خانواده مدافعان حرم و همه خانواده‌های ایرانی را شاد کنم.