امیرعباس انوری مربی جوان و آینده دار مازندارانی : موفقیت خود را مدیون حاج یوسف زاده و بهنام طیبی می دانم

امیر عباس انوری یکی از جوانان خوش آتیه و آینده دار مازندران است که خود هم در عرصه قهرمانی سالهای زیادی برای مازندران افتخار آفرید و هم اکنون نیز به عنوان مربی شاگردان او موفق به کسب مدال های رنگارنگی  برای کشور عزیزمان و استان مازندران شدند . به گزارش مازند اسپرت؛او در سال ۲۰۱۲ […]

امیر عباس انوری یکی از جوانان خوش آتیه و آینده دار مازندران است که خود هم در عرصه قهرمانی سالهای زیادی برای مازندران افتخار آفرید و هم اکنون نیز به عنوان مربی شاگردان او موفق به کسب مدال های رنگارنگی  برای کشور عزیزمان و استان مازندران شدند .

به گزارش مازند اسپرت؛او در سال ۲۰۱۲ توانست قهرمان كشتى با كمربند اسيا شود، در کارنامه خود علاوه بر کسب چندین مقام قهرمانی در جوجیتسو کشور ،آسیا و جهان در رشته کشتی با کمربند نیز صاحب افتخارات زیادی در عرصه آسیا و جهان می باشد او تحصیلات عالیه در ورزش دارد و در بدن سازی و تغذیه نیز صاحب تجربه گران بهای دارد او در رشته گراپلینگ(فدراسیون کشتی ) به عنوان مربی سازنده در اردو تیم ملی حضور دارد و تا کنون هشت تا از شاگردانش در اوزان مختلف حضور دارند ،محمد صفرى ،ميثم قنبرى،دانيال يوسفى،ولى اله فهيمى،مهدى عابدى،امير هادى نژاد محمد جعفر اتصارى،ارمان عطايى و پويا رضايى همگى زير نظر اين مربى جوان در اردوى تيم ملى كشتى براى شركت در مسابقات جهانى بلاروس اماده ميشوند.

2525

او که در مقطع دکترا در حال تحصیل می باشد یکی از مقالاتش در دانشگاه های انگلستان ،یونان ،کاناداو استرالیا پذیرفته شد انوری شاگردان زیادی در رشته کشتی آزاد و فرنگی ،كاراته ،تکواندو ،جودو ، فوتبال و … دارد که در سطح ملی جایگاه خوبی برخوردار هستند . او كه چند روز پيش با حكم ريس انجمن جودو پارالمپيك به عنوان مربى بدنساز و متخصص تغذيه ٣ ورزشكار اعزامى به پارالمپيك جودو ريو ٢٠١٦ انتخاب شده است( اميد جعفرى،حامد عليزاده،حمزه ندرى) نماينگان ايران در المپيك ريو ٢٠١٦ هستند .بى شك انورى براى ورزش مازندران يك سرمايه به حساب مي ايد.

با امیر عباس انوری که صحبت می کنیم موفقیت خود را مدیون دو تا از مربیان خوب کشور استاد محمدرضا حاج یوسف زاده مربی المپیک و پارا المپیک جودو کشور واستاد بهنام طیبی قهرمان کشتی جهان می داند.او می گوید در آکادمی ورزشی بهنام طیبی در قائمشهر به مدت ۵ سال کار می کنم و ایشان روی من سرمایه گزاری کرد و من را همه جوره حمایت نموددر حقیقت ایشان من را به جامعه حرفه ای ورزش کشور و جهان معرفی و امیدوارم روزی بتوانم جواب محبت و اعتماد ایشان را داده باشم .در ليگ كشتى در كنار اين مربى بزرگ خوش درخشيديم و مقام سوم جام باشگاههاى جهان اخرين دستاورد سال گذسته ما بود كه افتخارى برايم محسوب ميشود.

وی در رابطه با استاد محمد رضا حاج یوسف زاده گفت:او کسی است که راه و رسم مربیگری رابه من آموخت و من افتخار شاگردی ایشان را دارم و الگوی زندگی ورزشی من است و گام به گام موفقیت خودم را مدیون تاثیر وجود ایشان در زندگی ام می دانم و افتخاراین را دارم در دنیایی حرفه ای در کنار بهترین مربی دنیا قرار دارم .او بي شك در كار خود يك اسطوره در دنياى حرفه اى است.
انوری در کنار ورزش مرد خانواده نیز هست او که چند وقت ديگربه تولد پسرش نمانده از زحمات و حمایت پدر و مادر و همسرش تشکر می کند وميگويد همسرم مثل كوه پشتمه و تولد فرزندم را انگیزه دیگری برای کسب موفقیت بیشتر در قهرمانی مسابقات جوجیتسو ۲۰۱۶ می دانم .

مشاور ورزشى شهردارى و شوراى اسلامى قايمشهر امسال سال سختى در پيش رو دارم و از خداى بزرگ ميخواهم هم در عرصه مربيگرى و مسابقه ملى براى مازندران و كشورم ايران نماينده شايسته اى باشم.

 

5555