درخشش مازندرانی‌ها این‌بار در مسابقات جهانی کشتی ساحلی+تصاویر

۳ نماینده از چهار نماینده مازندرانی مسابقات جهانی کشتی ساحلی در اوزان مختلف راهی فینال مسابقات شدند. به گزارش مازند اسپرت،، چندی پیش رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی ساحلی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که نفرات برتر مشخص و به مسابقات جهانی کشتی ساحلی در […]

۳252333 نماینده از چهار نماینده مازندرانی مسابقات جهانی کشتی ساحلی در اوزان مختلف راهی فینال مسابقات شدند.

به گزارش مازند اسپرت،، چندی پیش رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی ساحلی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که نفرات برتر مشخص و به مسابقات جهانی کشتی ساحلی در کرواسی اعزام شدند.

کشتی‌گیران مازندرانی در مسابقات انتخابی خوش درخشیدند و پس از آن درخشش، شاهد درخشش جوانان کشتی‌گیر مازندرانی در مسابقات جهانی کرواسی بودیم.

رقابت‌های کشتی ساحلی جوانان قهرمانی جهان در شهر ساحلی فازانا کرواسی در حال برگزاری بوده که مسابقات رده سنی نوجوانان و جوانان آن برگزار شده است.

در رده سنی نوجوانان تیم ملی ایران توانست با درخشش دو نماینده خود در این رقابت‌های یعنی عباس مقدسی و مبین درویشی به دو مدال طلای باارزش دست پیدا کند و با ۲۰ امتیاز در جایگاه دوم این مسابقات قرار گیرد.

اما در رده سنی جوانان، ایران با سه نماینده از چهار نماینده در این رقابت‌ها حاضر شد و هر سه نماینده جوان ایران در اوزان مختلف راهی فینال مسابقات جهانی کشتی ساحلی شدند.

رضا آقاجانی کشتی‌گیر سیمرغی وزن ۷۰ کیلوگرم در اولین قدم با گیراگوس ستویریادیس از یونان به رقابت پرداخت و طی یک مبارزه نفس‌گیر توانست حریف خود را با حساب ۳ بر صفر شکست دهد.

این کشتی‌گیر جوان مازندرانی در دومین مبارزه خود سیلوین واسیل استویسا از رومانی را با همان نتیجه بدرقه و به فینال راه پیدا کرد.

آقاجانی در کشتی پایانی خود از سد کشتی‌گیر استونی گذشت و مدال خوش‌رنگ طلا را نصیب خود کرد.

پیمان حیدری کشتی‌گیر وزن ۸۰ کیلوگرم دیگر نماینده دسته جوانان تیم ملی ایران توانست در کشتی اول خود کریستین فابیانا از نروژ را در کمتر از ۳۰ ثانیه با امتیاز ۳ بر صفر مغلوب و او را مبهوت خود کند.

این کشتی‌گیر آینده‌دار ایران در مبارزه دوم خود پنجه در پنجه اسکورس مارکو کرواسیایی شد و باز هم در کمتر از ۳۰ ثانیه او را شکست داده و قدرت کشتی ‌ایران را به رخ همگان کشاند.

حیدری در فینال به مصاف کشتی‌گیر نروژی رفت و این رقابت نیز با پیروزی پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی دست‌ یافت.

محسن سیر دیگر مازندرانی حاضر در این مسابقات در وزن +۸۰ کیلوگرم مبارزه اول خود به مصاف کوین آس از استونی رفت و با کسب سه امتیاز این حریف خود را از پیش رو برداشت.

این نماینده مازندرانی تیم ملی کشتی ساحلی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه بعدی خود به سراغ پیتریدیس چریستوس از یونان رفت که او را هم با نتیجه ۳ بر صفر بدرقه کرد.

سیر در دیدار پایانی کشتی‌گیری از کرواسی را مغلوب کشتی خودکرده و به مدال طلا رسید.