مدیرکل ورزش و جوانان مازندران: حضور ۱۰ ورزشکار مازنی در المپیک ریو قطعی شد

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در کنار حجم مدال آوری های وسیع، دستگاه ورزش و جوانان مازندران در خصوص مسایل فرهنگی و جوانان و همچنین ورزش همگانی بخصوص برای بانوان اهتمام ویژه ای دارد. به گزارش مازند اسپرت؛ حبیب حسین زادگان در نشست خبری سازمان بسیج ورزشکاران با اصحاب رسانه، ضمن تبریک حلول ماه […]

habiiiiibbمدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در کنار حجم مدال آوری های وسیع، دستگاه ورزش و جوانان مازندران در خصوص مسایل فرهنگی و جوانان و همچنین ورزش همگانی بخصوص برای بانوان اهتمام ویژه ای دارد.

به گزارش مازند اسپرت؛ حبیب حسین زادگان در نشست خبری سازمان بسیج ورزشکاران با اصحاب رسانه، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان داشت: ماه مبارک رمضان ماه امیرالمومنین علی (ع) می باشد و مولا علی مقتدای پهلوانان و ورزشکاران است.

وی در ادامه صعود مقتدرانه تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران را پس از ۵۲ سال به بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ تبریک گفت، و افزود: این افتخار در حالی نصیب ورزش ایران شد که عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور به عنوان ۲ مازنی نقش به سزایی در صعود تیم ملی درالمپیک داشتند.

حسین زادگان به قطعی شدن حضور ۱۰ نفر از ورزشکاران استان مازندران در مسابقات المپیک گفت: حضور بهداد سلیمی، بهادر مولایی و محمدرضا براری در مسابقات وزنه‌برداری المپیک قطعی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خاطر نشان کرد: مجتبی عابدینی در رشته شمشیربازی و فرزان آشورزاده از تکواندو، نوشاد و نیما عالمیان در تنیس روی میز، عادل غلامی و  مجتبی میرزاجانپور از رشته والیبال در المپیک نیز قطعی شد.

وی با اعلام اینکه ورزشکاران شاخصی از رشته کشتی نیز برای حضور درالمپیک در تلاشند، افزود: پیش بینی ما حضور بین ۱۳ تا ۱۴ ورزشکار مازنی در آوردگاه المپیک ریو ۲۰۱۶ است.  

 حسین زادگان از پاداش ویژه مسئولان استانی به مدال آوران مازنی در المپیک ریو ۲۰۱۶ خبر داد و اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران ورزشی باید به صورت جدی در برنامه کاری قرار گیرد و اقداماتی در این زمینه نیز انجام شده است.

در ادامه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از برگزاری دوره توانمندسازی مسئولان کانون‌ها و امور خواهران با عنوان کانون بصیرت با حضور مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران کشور خبر داد و یادآور شد: برنامه کانون بصیرت در همه کانون‌های استان پیگیری می‌شود.

سید جواد حسینیان با اعلام اینکه همه کانون‌های بسیج ورزشکاران استان مازندران تاکنون فعال شده است،اذعان داشت: این کانون‌ها در داخل ادارات ورزش و جوانان به فعالیت خویش ادامه می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم شناخت ورزشکاران از اقداماتی که در دفاع مقدس توسط رزمندگان انجام شد، گفت: طرح اردوی راهیان نور ویژه اعزام قهرمانان به مناطق جنگی در برنامه کاری قرار داد که این اردو با حضور قهرمانان سال ۹۵ استان برگزار می‌شود.

رئس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با معرفی شهید محمود زعفری‌نژاد به عنوان شهید شاخص ورزشکار استان از برگزاری ۱۱ یادواره  شهرستانی و یک یادواره استانی با همین عنوان خبر داد و افزود: این یادواره‌ها با کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان، هیأت تکواندو مازندران و سازمان بسیج ورزشکاران استان برگزار می شود.

در پایان نشست حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و سید جواد حسینیان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران تفاهم نامه همکاری امضا نمودند.