انتقاد به حق بشیر باباجان زاده قهرمان کشتی فرنگی جهان از اداره ورزش و جوانان بابل !!

بشیر باباجان زاده قهرمان کشتی فرنگی جهان و دارنده بیش از ۷۰ مدال آسیایی، جهانی و تورنمنت های مختلف از اداره ورزش و جوانان بابل به شدت انتقاد کرد.   به گزارش مازند اسپرت؛بشیرباباجان زاده  از حسن توجه فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر بابل قدردانی کرد و گفت: در اداره ورزش و جوانان بابل […]

bashiiirبشیر باباجان زاده قهرمان کشتی فرنگی جهان و دارنده بیش از ۷۰ مدال آسیایی، جهانی و تورنمنت های مختلف از اداره ورزش و جوانان بابل به شدت انتقاد کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛بشیرباباجان زاده  از حسن توجه فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر بابل قدردانی کرد و گفت: در اداره ورزش و جوانان بابل که یکی از شهرهای معروف در تربیت و پرورش ورزشکاران بنام کشوری و دارندگان مدال طلای جهانی است باید افرادی باشند که قدر و جایگاه ورزشکاران و قهرمانان را بدانند.

وی که جمعه گذشته در شیراز در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با شکست حریفان به مقام قهرمانی کشتی فرنگی جهان دست یافت , بیان کرد: عدم نصب حتی یک بنر خسته نباشید در سطح شهر بابل از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان که متولی اصلی ورزشکاران است دور از انتظار و در شان قهرمانان و پهلوانان این شهرستان نیست.

وی گفت: همه می دانند که بنده نیازی به نصب پارچه و بنر ندارم اما همه باید بیاموزیم که جوانان ما باید الگوهای خودشان را بشناسند و برای رسیدن به آن تلاش کنند.

باباجان زاده افزود: ۱۳ سال عضو تیم ملی فرنگی می باشم ودرتمام رده های سنی حضور داشته ام و همه تلاشم این بوده که برای کشور خود افتخارآفرینی کنم و همه باید بیاموزیم که با قهرمانان خود چگونه برخورد کنیم جوانان نیز در این راه پرفراز و نشیب قدم بردارند.

بشیر باباجان زاده کشتی گیر بابلی عضو تیم ملی ایران متولد ۱۳۶۸ است که تاکنون توانسته تعداد ۷۱ مدال در تورنمنت های مختلف کسب کند که از این تعداد ۲۱ مدال آسیایی و جهانی است.