زمین فوتبال شهرداری چالوس درآستانه نابودی/ آب دروازه ها را باخود برد!!

زمین فوتبال شهرداری چالوس که شاید به نوعی از لحاظ کیفیت چمن از ورزشگاه شهدای چالوس هم کیفیت بهتری دارد درآستانه نابودی قرار دارد. به گزارش  خبرنگار مازند اسپرت از غرب استان ؛زمین فوتبال شهرداری چالوس به لحاظ موقعیت جغرافیایی کنار رودخانه چالوس قرار گرفته واین موضوع مشکلاتی را برای این زمین ایجاد کرده است. […]

3زمین فوتبال شهرداری چالوس که شاید به نوعی از لحاظ کیفیت چمن از ورزشگاه شهدای چالوس هم کیفیت بهتری دارد درآستانه نابودی قرار دارد.

به گزارش  خبرنگار مازند اسپرت از غرب استان ؛زمین فوتبال شهرداری چالوس به لحاظ موقعیت جغرافیایی کنار رودخانه چالوس قرار گرفته واین موضوع مشکلاتی را برای این زمین ایجاد کرده است.

ظاهرا کوتاهی مسئولان شهرداری در ترمیم دیواره های خاکی کناره رودخانه باعث ریزش بخشی از زمین و سرویس بهداشتی کنارزمین شده بطوری که سرویس بهداشتی کاملا ریزش کرده است.ضمن اینکه دروازه های تمرینی که کنار زمین قرارداشت هم به علت ریزش دیواره خاکی به داخل رودخانه افتاده و آب دروازه ها را باخود برده است.

مسئولان شهرداری چالوس باتوجه به اینکه بارها موضوع به اطلاع حضرات رسیده است وبیش از۴۵ روز ازماجرا میگذرد همچنان دراین مورد واکنشی نشان نداده اند. بیم آن میرود باتوجه به عدم پیگیری مسئولین درآینده خسارات جبران ناپذیری به زمین فوتبال شهرداری چالوس که یکی از معدود زمینهای مورد استفاده جوانان چالوسی است وارد آورد.