با کسب ۴ مدال رخ داد؛درخشش رزمی کاران محمودآبادی درووینام قهرمانی کشور + عکس

رزمی کاران محمودآبادی در ووینام قهرمانی کشور با کسب چهار مدال رنگارنگ به کار خود پایان دادند. به گزارش مازند اسپرت؛براساس برنامهریزی فدراسیون ورزشهای رزمی کشورمان مسابقات سبک ووینام قهرمانی ایران و انتخابی تیم ملی در بخش مردان با حضور چهرههای مستعد، آیندهدار، شاخص و مطرح این سبک در سالن توانیر به مناسبت روز جانباز […]

02233رزمی کاران محمودآبادی در ووینام قهرمانی کشور با کسب چهار مدال رنگارنگ به کار خود پایان دادند.

به گزارش مازند اسپرت؛براساس برنامهریزی فدراسیون ورزشهای رزمی کشورمان مسابقات سبک ووینام قهرمانی ایران و انتخابی تیم ملی در بخش مردان با حضور چهرههای مستعد، آیندهدار، شاخص و مطرح این سبک در سالن توانیر به مناسبت روز جانباز و شهدای مدافع حرم خراسان رضوی برگزار شد.
این مسابقات در در چهار رده سنی  در دو بخش فرم و مبارزات به میزبانی شهر نیشابور به مناسبت روز جانباز در سالن توانیر شهر نیشابور با حضور مسؤلین کشوری برگزار شد.
این مسابقات انتخابی تیم ملی و جهت حضور در رقابتهای المپیک بازیهای ساحلی با حضور ۳۵۰شرکت کننده از سراسر کشور به مدت دو روز در نیشابور روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۲۳ و۲۴ اردیبهشت برگزار شد.
در ترکیب تیم ووینام محمودآباد که در قالب تیم منتخب مازندران در این رقابتها شرکت داشت،پنج ورزشکار حضور داشته که موفق به کسب مدال شدند چنان که شایان سراییان در رده نوجوانان موفق به گردن آویز مدال طلا در این رقابت ها شد.
در رده بزرگسالان  حسین یزدانی در وزن ۷۵- کیلو با شکست تمام رقبای خود به مدال خوشرنگ طلا دست یافت و فنی ترین بازیکن این دوره از رقابتها دست یافت.
ایمان علیپور دیگر نماینده ووینام کار  و خوش آتیه محمودآباد در این رقابتها بود که با شکست برابر نماینده گیلان به مدال نقره دست یافت.
شایان حیدری هم دیگر نماینده محمودآباد توانست به مدال برنز این رقابت ها دست یابد.
بنابراین ۵ ووینام کار محمودآبادی در پایان رقابتها با کسب ۴ مدال رنکارنگ( دو مدال طلا،یک نقره و یک برنز )و درخشش در این رقابتها به کار خود پایان دادند.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان محمودآباد بهنام ملکی مربی و داور خوش آتیه این شهرستان بعنوان داور قضاوت دیدارها را  نیز بر عهده داشت.

گفتنی است حسین یزدانی و ایمان علیپور که  به مدالهای طلا و نقره دست یافتند، جواز حضور در اردوی تیم ملی  ووینام جهت حضور در مسابقات ساحلی آسیا را کسب نمودند.
بازیهای ساحلی  از سری مسابقاتی است که رنکینگ ملی  داشته و از سوی کمیته ملی المپیک حدود ۳۰ رشته اعزام خواهند شد.

3

4

5

7

8

9

10

11

44