نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ دسته سه فوتبال کشور/یک برد یک تساوی و یک شکست حاصل تلاش مازنی ها

هفته سیزدهم لیگ دسته سه فوتبال کشور عصر روز جمعه برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت؛هفته سیزدهم لیگ دسته سه فوتبال کشور عصر روز جمعه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد  که در این روز سه نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان به یک برد ، یک تساوی و یک شکست دست […]

0000هفته سیزدهم لیگ دسته سه فوتبال کشور عصر روز جمعه برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛هفته سیزدهم لیگ دسته سه فوتبال کشور عصر روز جمعه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد  که در این روز سه نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان به یک برد ، یک تساوی و یک شکست دست یافتند .

تیم شهید کریمی جویبار این هفته در خانه میزبان تیم فوتبال شهرداری رودسر بود . در این دیدار شاگردان ابراهیم مرادی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی را از آن خود کنند و تا حدودی با صعود امیدوار شوند .

در دیگر دیدار این هفته تیم عمران شهرداری ساری در دیداری خارج از خانه میهمان تیم چوکای تالش بود .در این دیدار عمرانی ها دست به کار بزرگی زدند و میزبان قدرتمند خود را با تساوی دو دو متوقف کردند .

و اما تیم شهدای ساری در دیداری خانگی در استادیوم شهید متقی شهرستان ساری از تیم شهرداری فومن میزبانی کردند . در این دیدار ساروی ها در دقایق پایانی ، بازی را به میهمان خود واگذار کردند . فومنی ها با تک گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندند با یک گل میزبان خود را شکست دادند و سه امتیاز این دیدار را به نفع خودشان به ثبت رساندند.

سایر نتایج هفته سیزدهم لیگ دسته سه فوتبال کشور :

  آرش ری ۱    استقلال نوین بجنورد ۲

چوکای تالش ۲   عمران شهرداری ساری ۲

 شهید کریمی جویبار  1    شهرداری رودسر ۰

شهدای ساری  0   شهرداری فومن ۱

صفاهان اصفهان   2   امید حسن آباد ۲

 استقلال جنوب تهران  0    شهرداری همدان ۱

فجر میثاق کرج  1 کاوه شهردار ورامین ۲