پایان کار نخستین روز تکواندوکاران مازنی/۳ تکواندوکار ، ۳ مدال در فیلیپین

دومین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا و چهارمین دوره مسابقات پومسه تکواندو قهرمانی آسیا از روز دوشنبه در “مانیلا” فيليپين در حال برگزاري است. به گزارش مازند اسپرت؛ احمد نریمانی تکواندوکار نکایی وزن ۷۵+ کیلوگرم (K42) در مرحله فینال مقابل حریف قزاقستانی نتیجه را ۵ بر ۲ واگذار کرد و به گردن آویز نقره دست […]

2دومین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا و چهارمین دوره مسابقات پومسه تکواندو قهرمانی آسیا از روز دوشنبه در “مانیلا” فيليپين در حال برگزاري است.


به گزارش مازند اسپرت؛ احمد نریمانی تکواندوکار نکایی وزن ۷۵+ کیلوگرم (K42) در مرحله فینال مقابل حریف قزاقستانی نتیجه را ۵ بر ۲ واگذار کرد و به گردن آویز نقره دست یافت.

وي براي رسيدن به فينال اين رقابت‌ها در نخستين گام تكواندوكار روس را با نتيجه ۶ بر ۳ شكست داده بود.


هدایت آریانفر ملی پوش با سابقه و پیشکسوت استان در رده سنی ۶۰ سال به بالا با کسب امتیاز ۷٫۶۳ به مدال نقره رسید. در این رده سنی پومسه‌رو کره‌جنوبی به مدال طلا و نمایندگان فیلیپین و چین‌تایپه مشترکا در جايگاه سوم قرار گرفتند.


آریانفر سال گذشته در ازبکستان هم موفق به دریافت مدال شد.


هم چنین در بخش پومسه قسمت ابداعی جوان تازه نفس مازنی وارد میدان شد و برای نخستین بار مدال برنز را بدست آورد مصطفی سیدی بچه بهشهر است که گردن آویز برنز را به گردن آویخت.