رئیس هیئت ورزش سه‌گانه مازندران: بستر مناسب برای شناسایی ورزشکاران در مازندران فراهم است

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه مازندران گفت: برای شناسایی و توسعه ورزش سه‌گانه بستر مناسب در استان فراهم است. به گزارش مازند اسپرت؛فردین خداوردی با اشاره به حضور ورزشکاران مستعد در این رشته سه‌گانه، اظهار کرد: بستر مناسب برای توسعه و شکوفایی این رشته ورزشی در استان فراهم است. وی با بیان اینکه ورزش سه‌گانه یک […]

3ganeرئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه مازندران گفت: برای شناسایی و توسعه ورزش سه‌گانه بستر مناسب در استان فراهم است.

به گزارش مازند اسپرت؛فردین خداوردی با اشاره به حضور ورزشکاران مستعد در این رشته سه‌گانه، اظهار کرد: بستر مناسب برای توسعه و شکوفایی این رشته ورزشی در استان فراهم است.

وی با بیان اینکه ورزش سه‌گانه یک رشته نو پا و جدید در سطح استان است، افزود: ظرفیت ورزش سه‌گانه در استان خوب است اما برای رسیدن به اهداف، نیاز به یک برنامه دوساله است.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه مازندران با اشاره به اینکه تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته در استان افزایش یافته است، تصریح کرد: زمانی که هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان را تحویل گرفتم تعداد ورزشکاران بیمه شده از هفت نفر به ۱۱۹ ورزشکار افزایش یافت.

خداوردی با تاکید به اینکه تعداد روسای هیئت‌های ورزشی سه‌گانه از چهار هیئت به ۱۲ هیئت افزایش یافت، گفت: با تشکیل جلسات متعدد با روسای و مربیان برای گسترش این ورزش در سطح استان تاکید شد.

وی با بیان اینکه هیئت ورزش‌های سه‌گانه مازندران در رنکینگ سوم فدراسیون قرار دارد، افزود: تیم هیئت سه‌گانه مازندران سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور ماهشهر، کیش و اصفهان شرکت کرد که در رقابت‌های ماهشهر موفق به کسب عنوان سوم کشور شد.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه مازندران درباره حضور تیم مازندران در مسابقات قهرمانی کشور، تصریح کرد: همیشه تلاش شد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور تیمی آماده و مدعی با ترکیب کامل داشته باشیم.

خداوردی در پایان از میزبانی مازندران در مسابقات سه‌گانه نونهالان و نوجوانان کشور خبر داد و گفت: این مسابقات در نیمه دوم شهریور ماه به میزبانی یکی از شهرهای استان برگزار می‌شود.