با حضور رئیس فدراسیون بدمینتون صورت می‌گیرد/تجلیل از برترین‌های بدمینتون مازندران

رئیس هیئت بدمینتون مازندران گفت: برترین‌های بدمینتون مازندران در سال گذشته با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل می‌شوند. به گزارش مازند اسپرت؛مهدی امیرفخریان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های بدمینتون مازندران در ساری اظهار کرد: مراسم تجلیل از برترین‌های بدمینتون استان با حضور محمدرضا پویا رئیس فدراسیون بدمینتون […]

badddرئیس هیئت بدمینتون مازندران گفت: برترین‌های بدمینتون مازندران در سال گذشته با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل می‌شوند.

به گزارش مازند اسپرت؛مهدی امیرفخریان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های بدمینتون مازندران در ساری اظهار کرد: مراسم تجلیل از برترین‌های بدمینتون استان با حضور محمدرضا پویا رئیس فدراسیون بدمینتون و حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم روز پنجشنبه بیست‌وششم فروردین در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه از ورزشکاران تیم مازندران که قهرمان کشور شدند و همچنین دیگر ورزشکاران برتر تجلیل می‌شود.

رئیس هیئت بدمینتون مازندران با اشاره به اینکه رئیس فدراسیون برای نخستین‌بار به مازندران سفر می‌کند، تصریح کرد: در این مراسم روسای هیئت‌های برتر شهرستان‌ها، نماینده مربیان، داوران و اعضای باشگاه‌ها نیز حضور داشتند.

امیرفخریان در پایان هدف از برگزاری این مراسم ایجاد انگیزه و روحیه در بین ورزشکاران زن و مرد مازندرانی خبر داد و افزود: برای توسعه ورزش بدمینتون  تعامل با آموزش و پرورش، برگزاری مسابقات لیگ در دستور کار قرار دارد.