استقبال گرم هواداران نساجی از باشگاه گیتی پسند / طروسیان : هواداران سرمایه های اصلی نساجی هستند

طبق عادت همیشگی هواداران نساجی مبنی بر استقبال از تیم رقیب ؛‌اینبار هواداران نساجی به سراغ تیم گیتی پسند رفته و از آنها به گرمی استقبال کردند . به گزارش خبرنگار مازند اسپرت ، در چهار چوب هفته ۳۲ لیگ دسته یک کشور ، نساجی مازندران میزبان گیتی پسند اصفهان می باشد که هواداران نساجی […]

طبق عادت همیشگی هواداران نساجی مبنی بر استقبال از تیم رقیب ؛‌اینبار هواداران نساجی به سراغ تیم گیتی پسند رفته و از آنها به گرمی استقبال کردند .

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت ، در چهار چوب هفته ۳۲ لیگ دسته یک کشور ، نساجی مازندران میزبان گیتی پسند اصفهان می باشد که هواداران نساجی مانند همیشه اخلاق هواداری را به رخ کشیده و از عوامل و بازیکنان تیم گیتی پسند به گرمی استقبال کردند .

انجمن مردمی هواداران نساجی طبق رسم همیشگی ، یک شب قبل بازی تیمشان با گل و شیرنی به هتل تیم میهمان رفته و ضمن عرض خوش آمد چند کلامی با مربی این تیم به گفتگو پرداختند .

واهیک طروسیان سرمربی محترم تیم گیتی پسند ضمن عرض تشکر از حضور هواداران نساجی در هتل چند کلامی با هواداران همراه شد و گفت : این حرکت بسیار حرکت پسندیده ای بوده و کاش این حرکت زیبا در شهرهای دیگر نیز اجرا بشود .

وی سخنان خود را اینگونه ادامه داد که : همه تیم های ایرانی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنند و این مشکلات شاید در تیم نساجی نیز وجود داشته باشد ولی چیزی که نساجی را از دیگر تیم ها جدا میسازد همین هواداران پر شور مازندرانی است که به واقع سرمایه های اصلی این تیم بشمار می روند .

طروسیان سخنان خود را با جمله : ” هواداران نساجی قابل مقایسه با هیچ کجا نیستند ” به پایان رسانده و ضمن تعریف از عملکرد هواداران این تیم ، به آنها به عنوان هدیه یک بسته گز هدیه داده و برای هواداران آرزوی سلامتی و تندرستی کرد .

هواداران نساجی نیز به رسم یاد بود لوحی به ایشان هدیه دادند تا نشان دهند رسم جوانمردی در فوتبال همچنان زنده است .

در ادامه عکس هایی از این دیدار دوستانه تهیه شده که مشاهده میکنید :