رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد خبر داد: آماده‌باش ناجیان غریق شهرستان تا پایان تعطیلات نوروزی

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از آماده‌باش  ناجیان غریق و غواصی این شهرستان تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛ اسماعیل پهلوان  در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در فرمانداری باقدردانی از تلاش کلیه اعضای ستاد تصریح کرد: تامین امنیت جانی و مالی مسافران که از نقاط مختلف کشور در سواحل […]

000020رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از آماده‌باش  ناجیان غریق و غواصی این شهرستان تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛ اسماعیل پهلوان  در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در فرمانداری باقدردانی از تلاش کلیه اعضای ستاد تصریح کرد: تامین امنیت جانی و مالی مسافران که از نقاط مختلف کشور در سواحل محمودآباد حضور پیدا می‌کنند از هر عنوان و رتبه‌ای برای ما مهم‌تر است.
وی ادامه داد : برای اجرای این طرح که برای اولین در محمودآباد برگزار می شود ، ۳۰ ناجی غریق  (20 ناجی در سواحل محمودآباد و ۱۰ ناجی غریق در سواحل بخش سرخ رود) بهمراه مسئولین هیأت نجات غریق و غواصی،مسئولین طرح ها،قایقرانان و جت اسکیرانان حضوری مداوم و فعال داشته و ان شاء ا… مانع به ثبت رسیدن عنوان فوتی  و حادثه ای در کنار نام شناگران این دریا  می شوند.
پهلوان بیان کرد : سال گذشته و در ایام تعطیلات نوروزی ، ۵ گردشگر جان خود را در دریای خزر در استان های مازندران و گیلان از دست دادند که برای جلوگیری از بروز این اتفاق تلخ در محمودآباد، اجرای طرح حضور ناجیان غریق در تعطیلات نوروزی در دستور کار قرار گرفت .

دبیر ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد با اشاره به نقش مهم ناجیان غریق در سواحل شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: ناجیان غریق، خط مقدم حفظ جان مسافران در سواحل هستند و باید به دغدغه‌ها ودرخواست‌هایشان توجه کرد.

وی عنوان کرد: پرداخت به‌موقع حقوق ناجیان، تأمین امکانات درخواستی و تجهیز آن‌ها در سواحل، موجب ارتقاء و کارآمدی بیش از پیش ناجیان شده و به شکل مستقیم در کاهش آمار تلافات جانی تاثیر‌گذار است.

این مقام مسئول  گفت : اجرای طرح استقرار ناجیان غریق در ایام نوروز که امسال برای اولین بار انجام شد در صورت  نتیجه مثبت آن در صورت حمایت بیشتر مسوولان در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت .
پهلوان در پایان اظهار داشت : پس از اجرای موفق این طرح، به دنبال آن هستیم تا دریای محمودآبادرا در تابستان نیز برای مسافران امن و آرام کنیم و تعداد غریق های این دریا را با حضور مثبت و موثر ناجیان غریق به حداقل ممکن برسانیم.