برگزاری ششمین دوره مسابقات فوتبال یادواره سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان سیمرغ با حضور بازیکنان مطرح استانی

ششمین دوره مسابقات فوتبال یادواره سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان سیمرغ برگزار خواهد شد . مهدی حبیبی ششمین دوره مسابقات فوتبال یادواره سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان سیمرغ در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص این مسابقات اظهار داشت : در این دوره از مسابقات بالغ بر ۲۵ تیم جهت شرکت در این مسابقات […]

1ششمین دوره مسابقات فوتبال یادواره سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان سیمرغ برگزار خواهد شد .

مهدی حبیبی ششمین دوره مسابقات فوتبال یادواره سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان سیمرغ در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص این مسابقات اظهار داشت : در این دوره از مسابقات بالغ بر ۲۵ تیم جهت شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند و پس از ۱۰ روز تعداد ۸ تیم که از بازیکنان مطرح استانی و کشوری هستند جهت شرکت در این بازیها انتخاب شدند .

وی افزود : در دوره های قبلی بازیکنانی چون مرحوم هادی نوروزی . محمد عباس زاده.عیسی پرتو .اصغر رامشگر .مهدی فولادی.صابر میرقربانی.شجاع خلیل زاده.علی علی پور و محمد باقر شعبانی . مرتضی حبیبی . حامد دلاوری.احد شفیعی و بسیار دیگر از بازیکنان مطرح در این جام شرکت کرده بودند.

حبیبی بیان کرد : این بازیها از روز پنجم فروردین در زمین سوخت ابندان واقع در شهرستان سیمرغ برگزار شد که در روز اول بازیها تیم منتخب کیاکلا که شامل بازیکنان لیگ ۲ و ۳ کشور بودند توانستند تیم پرسپولیس سیمرغ را با دوگل شکست دهند.


وی ادامه داد : در دیگر دیدار امروز تیم پرسپولیس قائمشهر با هدایت علیرضا رامشگر در یک بازی دیدنی در حالیکه با دوگل از تیم منتخب قائمشهر عقب بود در پایان موفق شد با نتیجه ۳ – ۲ این تیم را شکست دهد .در تیم قائمشهر هم بازیکنان لیگ ۲ و ۳ کشور که از بازیکنان مطرح استانی نیز بودند حضور داشتند .