با کسب سهمیه المپیک و اولین مدال سال ۹۵ ؛ کمیل قاسمی کام ایرانیان را شیرین کرد

در رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا که در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد، در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد “کمیل قاسمی” در دیدار فینال توانست با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد “دولت شابانبای” نماینده کشور میزبان بگذرد و علاوه بر کسب مدال طلا مجوز حضور در المپیک را بدست آورد.  به گزارش مازند […]

ghasemiدر رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا که در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد، در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد “کمیل قاسمی” در دیدار فینال توانست با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد “دولت شابانبای” نماینده کشور میزبان بگذرد و علاوه بر کسب مدال طلا مجوز حضور در المپیک را بدست آورد.

 به گزارش مازند اسپرت؛ در رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا که در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد، در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد “کمیل قاسمی” پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصاف “کیونگ جین نام” از کره جنوبی دارنده مدال برنز آسیا و بازی‌های آسیایی با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید.

وی در مرحله نیمه نهایی در حالی که با نتیجه ۳ بر صفر پیش بود، در کمتر سه دقیقه “ژائو دنگ” از چین دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم جهان را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل به دیدار فینال راه یافت.

کمیل در دیدار فینال توانست با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد “دولت شابانبای” نماینده کشور میزبان بگذرد و علاوه بر کسب مدال طلا مجوز حضور در المپیک را بدست آورد. به این ترتیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان هر شش سهمیه لازم برای حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل را کسب کرد.