سرمربی تیم فوتبال پدیده ساری خبر داد: صعود پدیده ساری به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتبال کشور

سرمربی تیم فوتبال پدیده ساری از صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت؛علی شفاهی با اشاره به سطح بالای این رقابت‌ها با حضور پنج تیم در ساری اظهار کرد: در نهایت تیم پدیده ساری با کسب امتیازات لازم موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی […]

000212سرمربی تیم فوتبال پدیده ساری از صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛علی شفاهی با اشاره به سطح بالای این رقابت‌ها با حضور پنج تیم در ساری اظهار کرد: در نهایت تیم پدیده ساری با کسب امتیازات لازم موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور صعود کند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور پنج تیم به میزبانی باشگاه پدیده ساری به صورت دوره‌ای برگزار شد، افزود: در نهایت تیم‌های ملوان بندر انزلی و پدیده ساری در این گروه به ترتیب با هشت و هفت امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده ساری در ادامه از حضور تیم‌های سپاهان اصفهان، مس کرمان، ملوان بندر انزلی، نفت آبادان و پدیده ساری خبر داد و افزود: این افتخار در حالی نصیب فوتبال استان شد که برای نخستین‌بار تیمی از مازندران موفق شده است به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور صعود کند.

شفاهی با بیان اینکه از گروه دوم این مسابقات تیم‌های مقاومت تهران و فولاد خوزستان به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند، گفت: میزبان مرحله نهایی این مسابقات به پیشنهاد این چهار تیم به فدراسیون معرفی می‌شود.

وی ضمن تشکر از عوامل اجرایی و بازیکنان تیم پدیده ساری به دلیل بازی‌های درخشان این تیم در این پیکارها اظهار کرد: این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی دارد و مربی تیم ملی نوجوانان و مسئول استعدادیابی فوتبال کشور نیز برای تماشای مسابقات در ساری حضور داشتند.

شفاهی از حمایت‌های هیئت فوتبال استان تشکر کرد و افزود: امین راستی مربی تیم ملی و سیدرضا مهدجو مسئول استعدادیابی فوتبال کشور از مهمانان ویژه این مسابقات در ساری بودند.