گزارش تصویری/با برگزاری فینال رقابت های بیلیارد در بهشهر نفرات برتر مشخص شدند

فینال رقابتهای بیلیارد با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید .   به گزارش مازند اسپرت؛ در فینال رقابتهای بیلیارد که افتتاحیه آن ۲۰ بهمن مغایر با گرامیداشت دهه فجر و اختتامیه آن ۲۰ اسفند بمناسبت گرامیداشت شهدا بود برترین ورزشکاران این رشته با یکدیگر رقابت کردند. در فینال این رقابتها اکبری و عاشوری […]

0202فینال رقابتهای بیلیارد با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ در فینال رقابتهای بیلیارد که افتتاحیه آن ۲۰ بهمن مغایر با گرامیداشت دهه فجر و اختتامیه آن ۲۰ اسفند بمناسبت گرامیداشت شهدا بود برترین ورزشکاران این رشته با یکدیگر رقابت کردند.

در فینال این رقابتها اکبری و عاشوری رئیس و کارشناس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهشهر، هزارجریبی و کریم خانی روسای پیشین و فعلی بیلیارد شهرستان و پیشکسوتان این رشته حضور داشتند.

اکبری در طول این مراسم در گفتگویی گفت: بیلیارد به ظاهر برای سرگرمی و تفریح است ولی چون هیجان آن بالاست جنبه قهرمانی به خود پیدا کرده است حتی احتمال حضور آن در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به گوش می رسد.

در ادامه از هزارجربیی پیشکسوت ورزش بهشهر بهشهر قدردانی شد.

هزارجریبی بعنوان پیشکسوت در چندین رشته خدمت رسانی کرد ، رئیس هیات پیشین کوهنوردی در سال ۸۳ که حتی چندین صعود به قلل مرتفع در داخل و برون مرزی داشته است، بیلیارد و آمادگی جسمانی از دیگر رشته هایی بودند که در آن هیات ها فعالیت داشته است. با وجود بیماری قلبی هنوز در کنار جوانان حضور دارد و معتقد است تجربیات و مشاوره ی ایشان در پیشبرد موفقیت بیلیارد تاثیر گذار است.

هزارجریبی نیز گفت: به آینده بیلیارد بهشهر خوش بین است و حتما سال آینده حداقل در دو رقابت استانی یا کشوری آمادگی حضور پیدا خواهیم کرد. در پایان نیز به نفرات برتر این رقابتها جوایز نقدی و لوح تقدیم گردید.

گفتنیست در پایان این رقابت ها فرزین حیدردخت به عنوان نفر اول برگزیده شد و رضا سوزبان به عنوان نفر دومی این رقابت ها انتخاب شد.

 

0

1

2

3

7

8

9

10

11

12