رئیس دپارتمان داوران فوتبال مازندران خبر داد: قضاوت ۲ داور مازندرانی در لیگ برتر فوتبال کشور

رئیس دپارتمان داوران فوتبال مازندران از قضاوت ۲ داور مازندرانی در هفته جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به‌عنوان داور وسط خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛حجت الله بهروش با اشاره به برگزاری لیگ برتر فوتبال کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری گفت: در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور […]

davarرئیس دپارتمان داوران فوتبال مازندران از قضاوت ۲ داور مازندرانی در هفته جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به‌عنوان داور وسط خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛حجت الله بهروش با اشاره به برگزاری لیگ برتر فوتبال کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری گفت: در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو داور مازندرانی در شهرهای اهواز و قم به‌عنوان داور وسط به میدان می‌روند.

وی افزود: در بازی دو تیم استقلال اهواز و راه آهن که روز جمعه بیست و یکم اسفند از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود، رضا عادل به‌عنوان داور وسط قضاوت این بازی را برعهده دارد.

رئیس دپارتمان داوران فوتبال مازندران ادامه داد: همچنین در بازی دو تیم صبای قم و پرسپولیس تهران که روز جمعه بیست و یکم اسفند از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود، اشکان خورشیدی دیگر داور مازندرانی قضاوت این بازی مهم را به‌عنوان داور وسط برعهده دارد.

بهروش با اشاره به حضور  یکی دیگر از داوران مازندرانی در مسابقات این هفته لیگ برتر فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: همچنین سیدوحید کاظمی به‌عنوان داور چهارم در بازی دو تیم سیاه‌جامگان مشهد و فولاد مبارکه اصفهان که روز پنج‌شنبه بیستم اسفند از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می‌شود، در این بازی به میدان می‌رود.