شایعه روز/ اخراج سرمربی نامدار تیم متمول ! اكبر آقا هم به سرنوشت پيوس دچار شد !

 تساوی خونه به خونه مقابل خیبر خرم آباد حسابی برای مدیران تیم شمالی گران تمام شده چرا که شایعه اخراج سرمربی این تیم بیش از پیش به گوش می رسد. به گزارش مازنداسپرت :از بابل، روز دوشنبه جو سکوهای ورزشگاه هفت تیر بابل اصلا عادی به نظر نمی رسید. هواداران بابلی در بازی های گذشته […]

IMG 0275 Copy تساوی خونه به خونه مقابل خیبر خرم آباد حسابی برای مدیران تیم شمالی گران تمام شده چرا که شایعه اخراج سرمربی این تیم بیش از پیش به گوش می رسد.

به گزارش مازنداسپرت :از بابل، روز دوشنبه جو سکوهای ورزشگاه هفت تیر بابل اصلا عادی به نظر نمی رسید. هواداران بابلی در بازی های گذشته نشان داده بودند که فارق از هر نتیجه ای تیم باید تحت حمایت قرار گیرد ولی در بازی با خیبر خرم آباد همه جریانات بودار بود. از سردادن شعارهای حماسی گرفته تا فحاشی به بازیکنان خودی. زمانی که داور در سوت خود به نشانه پایان بازی نواخت شعارها به سمت کادر فنی تغییر مسیر داد. به کار بردن الفاظی زشت علیه مربی که در اولین سال حضور این تیم در لیگ آزادگان از همان ابتدا خونه به خونه را جزو مدعيان اصلی صعود معرفی کرده است کمی عجیب بود.

از همان داخل ورزشگاه شایعه ای دهان به دهان می چرخید با این مضمون که اکبر میثاقیان اخراج شد. حوالی سه شنبه ظهر از اطراف باشگاه خبری به صورت غیر رسمی منتشر شد مبنی بر اخراج میثاقیان و کناره گیری مولایی از ادامه همکاری با خونه به خونه. حتی شنیده می شود مدیران باشگاه حسین رحماني مربی فصل گذشته نیرو زمینی را به عنوان سرمربی موقت معرفی کردند که تا زمان معرفی سرمربی اصلی، زمام امور را در دست بگیرد.

حال باید منتظر ماند و دید این خبر چه زمانی رسما از سوی باشگاه خونه به خونه اعلام می شود.

خونه به خونه در حال حاضر تیم دوم جدول لیگ دسته یک است و با حفظ اختلاف سه امتیازی که با تیم سوم جدول دارد می تواند به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کند.