زنجان قهرمان هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال جانبازان و معلولین کشوردر محمودآباد شد+گزارش تصویری

تیم زنجان در مرحله پایانی از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال جانبازان  و معلولین کشور در محمودآباد  به مقام قهرمانی نایل شد. به گزارش مازند اسپرت؛ مسابقات لیگ برتر فوتبال ۷ نفره جانبازان و معلولین كشور که نیمه دوم  اسفندماه در محمودآباد برگزار شد با قهرمانی تیم زنجان خاتمه یافت. در این رقابت ها  تیم […]

tooppiiتیم زنجان در مرحله پایانی از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال جانبازان  و معلولین کشور در محمودآباد  به مقام قهرمانی نایل شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ مسابقات لیگ برتر فوتبال ۷ نفره جانبازان و معلولین كشور که نیمه دوم  اسفندماه در محمودآباد برگزار شد با قهرمانی تیم زنجان خاتمه یافت.
در این رقابت ها  تیم های فوتبال هفت نفره معلولان و جانبازان استان های فارس  و خراسان شمالی از گروه ‘الف ‘ و تیم های زنجان   و مازندران  نیز از گروه ‘ب ‘ بعنوان تیم های اول و دوم دو گروه بصورت ضربدری در مرحله نیمه نهایی در یك رقابت خوب و تماشایی ، برای كسب برتری در مقابل هم قرار گرفتند.
در مرحله نیمه نهایی در دیدار نخست تیم  مازندران میزبان این دوره از رقابت ها   توانست بعد از تساوی  2بر ۲   در وقت قانونی در ضربات پنالتی(۸بر۷)   تیم فارس را شکست داده  و به مرحله فینال صعود كند ودر دیگر دیدار این مرحله  تیم زنجان نیز  با وجود تساوی یک بر یک ،در ضربات پنالتی (۴-۳)   توانست خراسان شمالی را از پیش رو برداشته  و فینالیست شود.
در مرحله فینال این مسابقات نیز تیم فوتبال هفت نفره مازندران با تیم زنجان روبرو شد و ( ۲ بر صفر) نتیجه را واگذار كرد  تا تیم زنجان  قهرمان شود و مازندران  عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.
در مرحله رده بندی نیز تیم فارس  با نتیجه( ۲بر ۰)  در مقابل خراسان شمالی  به برتری رسید و سوم شد و خراسان شمالی نیز ضمن کسب مقام چهارم بعنوان تیم نمونه کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها  را به دست آورد.
تیم های خراسان رضوی و آذربایجان غربی   بترتیب رتبه های   پنجم و ششم  را بدست آوردند.
هفتمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال جانبازان و معلولین کشور با حضور ۶ تیم مازندران،فارس،زنجان،خراسان شمالی،خراسان رضوی و آذربایجان غربی بمدت سه  روز( ۱۶ لغایت ۱۸ ) اسفند در زمین ورزشی  روستای آزدامون  شهرستان محمودآباد برگزار شد.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9