رئیس هیات گلف مازندران از برگزاری مسابقات استانی مینی گلف به مناسبت هفته محیط زیست خبر داد

رئیس هیات گلف استان مازندران از برگزاری مسابقات مینی گلف در سطح استان و با حضور تیمهای شرکت کننده از شهرستان ها خبرداد .   وحید شمسی رئیس هیات گلف مازندران در گفتگويي كوتاه با خبرنگار مازنداسپرت از برگزاري مسابقات مینی گلف خبر داد و گفت :مسابقات مینی گلف قهرمانی استان پنج شنبه ۲۰ اسفند […]

shamsiرئیس هیات گلف استان مازندران از برگزاری مسابقات مینی گلف در سطح استان و با حضور تیمهای شرکت کننده از شهرستان ها خبرداد .

 

وحید شمسی رئیس هیات گلف مازندران در گفتگويي كوتاه با خبرنگار مازنداسپرت از برگزاري مسابقات مینی گلف خبر داد و گفت :مسابقات مینی گلف قهرمانی استان پنج شنبه ۲۰ اسفند ۹۴ به میزبانی شهر بابل برگزار خواهد شد .

وي ادامه داد : اين مسابقات در هر دو رده آقایان و بانوان و در دو نوبت صبح و عصر به ترتیب برای بانوان و آقایان برگزار خواهد شد و در پایان به نفرات برتر هر مسابقه ، جوایزی نقدی اهدا خواهد گردید.

شمسي در پايان افزود: تلاش های بسیاری تا به امروز در جهت پیشرفت ورزش گلف در استان انجام داده ایم و نتایج خوبی هم نسبت به گذشته کسب کرده ایم و امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر و توجه مسئولین به رشته محبوب گلف روز بروز شاهد پیشرفت این رشته ورزشی در استان باشیم .