اسماعیل پهلوان خبر داد :برنامه عملیاتی سال ۹۵ اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد تدوین شد

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از تدوین برنامه عملیاتی  این اداره در سال ۹۵ در حوزه های مختلف ورزش خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛ اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد  در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان محمودآباد که در فرمانداری برگزار شد ،از تدوین  برنامه عملیاتی سال ۹۵ اداره ورزش […]

pahlavanرئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از تدوین برنامه عملیاتی  این اداره در سال ۹۵ در حوزه های مختلف ورزش خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛ اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد  در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان محمودآباد که در فرمانداری برگزار شد ،از تدوین  برنامه عملیاتی سال ۹۵ اداره ورزش و جوانان محمودآباد خبر داد.
اسماعیل پهلوان  تدوین برنامه عملیاتی را لازمه پیشرفت ورزش شهرستان  دانست و بیان کرد: با توجه به رشد قابل توجه ورزش شهرستان در سال ۱۳۹۴ و لزوم حفظ و حتی افزایش میزان این رشد در طی سال‌آینده جلسات ویژه ای  با رئیس شورای ورزشی ،هیأتهای ورزشی  ومسئولین مربوطه برگزار می  شود.
وی با بیان اینکه در سه ماهه پایان  سال ۹۴ با برگزاری جلسات متعدد با مسئولین واحدهای مختلف (دانشگاهها،اساتید،مدیران ورزش و…)، نسبت به آسیب شناسی و تدوین برنامه عملیاتی برای پیشبرد اهداف اداره  ورزش در حوزه های مختلف و تدوین برنامه عملیاتی اداره ورزش و جوانان اقدام شد.
پهلوان  افزود: در این جلسات و پس از جمع بندی شاخص های و برنامه های قابل اجرا در هر حوزه، برنامه عملیاتی و قابل دسترس درحوزه های ورزش همگانی ، ورزش قهرمانی و حرفه ای ، ورزش بانوان، حوزه فرهنگی ، جوانان ،آموزش و پژوهش ،حقوقی  و روابط عمومی به رشته تحریر در آمده است .
رئیس اداره ورزش و جوانان ، برنامه محوری، نگاه به آینده، تدوین برنامه های قابل اجرا وتوجه به تمامی حوزه های مرتبط با اداره ورزش و جوانان را از مهمترین عوامل موثر بر این انتخاب دانست.
وی افزود: در این برنامه وضعیت موجود ورزشی شهرستان  در مؤلفه‌هایی مانند مشارکت مردم در برنامه‌های ورزشی، تعداد ورزشکاران سازمان یافته،برنامه ها و مناسبت های فرهنگی و جوانان،میزبانی مسابقات ملی و بین المللی و کشوری و استانی،جمعیت ورزشکاران قهرمان، تعداد مربیان و داوران، تعداد تیم‌های حاضر در لیگ‌های ورزشی، تعداد سهمیه‌های کسب شده ،ثبت  سمن های جدید ،راهیابی به اردوی های تیم ملی،برنامه  مناسبت های مرتبط با هفته جوان،جشنواره زوج های خوشبخت،کارگاههای آموزشی ،یادواره شهدا،جشن های روز جوان ،دهه فجر،اجرای برنامه های فرهنگی،ورزشی به مناسبت های مختلف،همایش های در حوزه همگانی و فرهنگی و جوانان ،تجلیل از قهرمانان ملی و … مشخص شده است.
این مقام مسئول  نیز به برنامه های حوزه جوانان پرداخته و دغدغه اصلی خود را به این موضوع اختصاص داده  و افزود: برای تحول در حوزه جوان به کمک سایر دستگاه‌ها نیاز است. البته باید به خاطر داشت که در حوزه جوانان ما تنها یک هماهنگ کننده هستیم و به‌طور قطع سایر دستگاه‌ها باید به ما کمک کنند تا از عهده این مسئولیت سنگین در حوزه جوان و ورزش برآییم و نسل جوان را به سمتی که در راه سعادت و افتخار است هدایت کنیم.
پهلوان در ادامه گفت : محمودآباد در حال حاضر یکی از شهرستانهای برتر استان  در حوزه سمن ها می باشد و در سال جاری سعی داریم با اجرای برنامه های مناسب زمینه تقویت سمن ها و راه اندازی سمن های جدیدتر را فراهم کنیم .
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در پایان از تمام کسانی که در سال ۹۴باعث شدند تا که سال خوب و را داشته باشیم نماینده مردم،،مدیر کل ،پیشکسوتان،هیات های ورزشی،اصحاب رسانه،فرماندار، و همه مسئولین دستگاههای اجرایی که کمک شایانی به ما کردند تا کارهای بزرگ و خوبی را توسط جوانان،نیروهای عمرانی و پرسنل خدوم انجام دهیم و همیشه همراه و همدل بودند نهایت قدردانی و تشکر را دارم و امیدوارم با کمک و مساعدت نماینده جدید برگرفته از ارای مردم در سال جدید کارهای بزرگتری را در عرصه ورزش انجام دهیم و در صورت حمایت های لازم جایگاه این شهرستان  را ارتقای دهیم.