با حضور ۶ تیم : هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال جانبازان و معلولین کشوردر محمودآباد آغاز شد

با حضور ۶ تیم باشگاهی کشور، مسابقات فوتبال لیگ برتر جانبازان و معلولین در شهرستان ساحلی  محمودآباد آغاز شد. به گزارش مازند اسپرت؛ روز نخست  مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتبال جانبازان و معلولین کشور   عصر یکشنبه ۱۳ اسفند با برگزاری دو دیدار در زمین چمن ورزشی روستای آزدامون شهرستان محمودآباد   برگزار که هر دو […]

0002002با حضور ۶ تیم باشگاهی کشور، مسابقات فوتبال لیگ برتر جانبازان و معلولین در شهرستان ساحلی  محمودآباد آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ روز نخست  مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتبال جانبازان و معلولین کشور   عصر یکشنبه ۱۳ اسفند با برگزاری دو دیدار در زمین چمن ورزشی روستای آزدامون شهرستان محمودآباد   برگزار که هر دو دیدار روز نخست با تساوی خاتمه یافت.
در دیدار نخست و افتتاحیه این رقابت ها  راس ساعت ۱۵ دو تیم  فارس و خراسان شمالی  به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۶۰ دقیقه به تساوی بدون گل انجامید.
دیدار دوم  روز نخست   را دو تیم  مازندران و زنجان برگزار کردند.این دیدار همه چی داشت از گل ،شوت ،پنالتی، کارت قرمز … ولی برنده ای  نداشت تا در نهایت دو تیم با وجود بازی زیبا و پرگلی که به نمایش گذاشتند  این دیدار به تساوی ۳ بر۳ انجامید و دو تیم به تقسیم امتیازها رضایت دادند.
در این دوره از مسابقات ۶ تیم خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، زنجان،آذربایجان غربی و فارس در دو گروه الف و ب به مصاف هم خواهند  رفت  و تیم های  اول و دوم دو گروه    بصورت ضربدری مسابقات مرحله نیمه نهایی  را برگزار می کنند.
در ادامه مسابقات، فردا دوشنبه ۱۷ اسفند ۴ دیدار به شرح زیر برگزار می شود:
**بازی اول- گروه الف – ۹ صبح:
فارس –آذربایجان غربی
**گروه ب- ۱۰ صبح:
زنجان- خراسان رضوی
**گروه الف-ساعت۱۵:
خراسان شمالی-آذربایجان غربی
**گروه ب ساعت ۱۶:
مازندران-خراسان رضوی