نوزدهمين دوره تکواندو ليگ دسته يك نوجوانان پسر/نوجوانان حاجی پور سوم تکواندو کشوری شدند

هفته های پایانی نوزدهمين دوره ليگ دسته يك نوجوانان پسر (جام آينده سازان المپيك)، با حضور ۲۲۸ تكواندوكار در قالب ۱۵ تيم در خانه تکواندو تهران پیگیری شد و تیم ها در ۳ دیدار از هفته های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم به مصاف هک رفتند تا برترین ها مشخص شود. به گزارش مازند اسپرت؛از مازندران […]

3هفته های پایانی نوزدهمين دوره ليگ دسته يك نوجوانان پسر (جام آينده سازان المپيك)، با حضور ۲۲۸ تكواندوكار در قالب ۱۵ تيم در خانه تکواندو تهران پیگیری شد و تیم ها در ۳ دیدار از هفته های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم به مصاف هک رفتند تا برترین ها مشخص شود.

به گزارش مازند اسپرت؛از مازندران تیم حاجی پور بابل و هیات تکواندو نوشهر به عنوان  2 منتخب در این رقابت ها حضور پیدا کردند. هیات تکواندو نوشهر در سه هفته پایانی ۲ بازی مقابل اكادمي قهرمانان رباط كريم و هیات تکواندو استان تهران پیگیری کرد که هر دو را با نتیجه ۸بر۲ و ۸ بر صفر به سود خود به پایان رساند. تیم حاجی پور بابل تنها یک مبارزه مقابل مناطق نفت خيز جنوب داشت توانست با امتیاز ۶ بر ۴ به برتری برسد و ۳ امتیاز به جدول رده بندی خود اضافه کند.
در پایان رقابت ها تیم حاجی پور بابل با سرمربیگری یوسفعلی حاجی پور با مجموع ۱۰ با ۸برد، یک باخت و یک تساوی و ۲۵ امتیاز بر سکوی سومی ایستادند  و هیات تکواندو  نوشهر از ۱۰ دیدار ۶ برد، ۴ باخت و کسب ۱۸ امتیاز  در جایگاه چهارم قرار گرفتند.
هم چنین ذوب آهن اصفهان با ۲۶ امتياز و تفاضل ۵۳ بر سكوي قهرماني ايستاد، پيشگامان هيات تكواندو استان البرز با ۲۶ امتياز و تفاضل ۴۵ نايب قهرمان شد


نتايج هفته سيزدهم

هيات تكواندو استان تهران ۲ – شهرداري تبريز ۸
لوازم خانگي كن صفر – ذوب آهن اصفهان ۱۰
اكادمي قهرمانان رباط كريم ۲ – هيات تكواندو نوشهر ۸
پيشگامان هيات تكواندو استان البرز (استراحت)

نتايج هفته چهاردهم

حاجي پور بابل ۶ – مناطق نفت خيز جنوب ۴
هيات تكواندو استان تهران يك – فرمانيه ۹
لوازم خانگي كن صفر – آكادمي قهرمانان رباط كريم ۹
ذوب آهن اصفهان (استراحت)

نتايج هفته پانزدهم

الماس بتن همدان صفر – شهرداري تبريز ۹
مناطق نفت خيز جنوب ۴ – پيشگامان هيات تكواندو استان البرز ۶
هيات تكواندو استان تهران صفر – هيات تكواندو نوشهر ۸
آكادمي قهرمانان رباط كريم (استراحت)