در لیگ شمشیربازی قهرمانی کشور؛ برق شمشیر تیم شهدای شورمست مازندران چشم ها را خیره کرد

در رقابت های لیگ شمشیربازی قهرمانی کشور با درخشش شمشیربازان نوجوان و جوان مازندران، تیم شهدای شورمست به مقام سومی اسلحه سابر دست یافت    به گزارش مازنداسپرت؛ تیم شهدای شورمست که با بازیکنان جوان بومی در لیگ امسال حضور یافت، موفق به کسب مقام سومی این مسابقات شد. هفته پایانی یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی […]

33222در رقابت های لیگ شمشیربازی قهرمانی کشور با درخشش شمشیربازان نوجوان و جوان مازندران، تیم شهدای شورمست به مقام سومی اسلحه سابر دست یافت
  

به گزارش مازنداسپرت؛ تیم شهدای شورمست که با بازیکنان جوان بومی در لیگ امسال حضور یافت، موفق به کسب مقام سومی این مسابقات شد.

هفته پایانی یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ باشگاه های کشور در تهران برگزار شد، در نهایت تیم شهدای شورمست با مربیگری مجتبی عابدینی به مقام سوم اسلحه سابر دست یافت.

محمدحسین عابدینی، احمدرضا شهمیری، میعاد عابدینی ، مهدی مولایی و سجاد فرمانی به عنوان شمشیربازان تیم شهدای شورمست در لیگ امسال بودند که معین عابدینی نیز به عنوان سرپرست هدایت این تیم را برعهده داشت.

در چارچوب این رقابت ها در هفته پایانی اسلحه سابر تیم دانشگاه آزاد قهرمان شد، بانک سرمایه نایب قهرمان و دو تیم شهدای شورمست مازندران و سنگ آهن بافق یزد نیز به عنوان سوم مشترک دست یافتند.