صحبت های جالب حسین گرجی در خصوص وضعیت اسفناک هیات کاراته ساری/کار هیات ساری خودنمایی است!

مازند اسپرت – شایان کیانوش : شاید برای اولین بار است كه در شهر ساری، یک مربی در بین رشته های ورزشی مختلف چنان عاشقانه مشغول انجام فعالیت های ورزشی شده است که توانسته تيمي را با هزینه شخصی خود راهي ليگ برتر كند تا لااقل شاگردانی که برای آن ها سالیان سال زحمت کشیده […]

47447مازند اسپرت – شایان کیانوش : شاید برای اولین بار است كه در شهر ساری، یک مربی در بین رشته های ورزشی مختلف چنان عاشقانه مشغول انجام فعالیت های ورزشی شده است که توانسته تيمي را با هزینه شخصی خود راهي ليگ برتر كند تا لااقل شاگردانی که برای آن ها سالیان سال زحمت کشیده است در حسرت تجربه مسابقات سطح بالای کشوری نمانند.جالب آنجاست که تعدادی از این استعداد های جوانمان توانسته اند با فداکاریهاي این مربی جوان راهی اردو های تیم ملی شده و برای شهرمان افتخار آفرینی کنند.

 

مازند اسپرت : فرق بین کاراته آزاد و کاراته کنترلی در چیست؟

اصلی ترین و مهمترین فرق بین این دو بخش، ضرباتشان است که در کاراته کنترلی به صورت کنترلی و در کاراته آزاد به صورت غیر کنترلی زده میشود.

در حال حاضر بعنوان مربی رسمی فدراسیون در ساری فعالیت میکنم و به لطف هیات به چشم کسی نمیام !

مازند اسپرت: با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای گرجی لطفا خودتان را معرفی کنید.

حسین گرجی اریمی هستم اهل روستای تلوباغ ساری

مازند اسپرت: آیا کاراته آزاد در فدراسیون کاراته ایران لیگ برتر هم دارد؟

بله، نهمین دوره لیگ در سال ۹۵ برگزار خواهد شد که انشالله سارى نيز در آن ليگ تيم خواهد داشت.

مازند اسپرت: شما اولین نفری هستید که در استان مازندران تیم خود را در لیگ شرکت داده اید؟

اولین نفر خیر، سالهای گذشته یک تیم از چالوس يك فصل در لیگ شرکت کرد و به دلایل مختلف انصراف داد.
اما امسال بنده با هزینه شخصی و بدون کمک هیات هزینه ثبت نام لیگ را پرداخت كرده ام! تمامی بازیکنان تیم بومی هستند و اعزای تیم و مربیان بدون گرفتن حقوق قبول به بازی کردن در لیگ شده اند.

مازند اسپرت: هیات کاراته ساری کمکی نکرده است؟

خیر، هیات کاراته حدود ۸ ماه است که حتی دفتر ندارد.
من  به عنوان مربی برای صحبت با سرپرست هیات باید به منزل ايشان بروم یا در خیابان با ايشان قرار بگذارم! هیات سارى كارش کمک کردن نیست، خودنمایی کردن است!!!

مازند اسپرت: آیا مربیان کاراته آزاد از هیات شهرستان رضایت دارند؟ آیا هیات شهرستان با یک دید به هر دو بخش کنترلی و آزاد نگاه میکند؟

خیر، هیچکدام از مربیان از هیات رضایت ندارند، نه از هیات قبلی که رئیس مورد اطمینانی نداشتیم در زمینه اخلاقی بسیار مشکل داشت و نه هیات کاراته فعلى که حتى لیست مربیان کاراته آزاد شهرستان ساری را ندارد !!!
راستش را بخواهید اصلا اطلاعاتی در رابطه با کاراته آزاد ندارند.

مازند اسپرت: نمونه ای از فرق گذاشتن های هیات بین این دو بخش را می توانید برای ما مثال بزنید ؟

بله، مسابقات کنترلی در بخش آقایان و بانوان در تمام رده های سنی در ایام الله دهه فجر برگزار شد، اما دریغ از یک مسابقه برای کاراته آزاد!!!
بنده اعتراض کردم که چرا برای آزاد هیچ مسابقه ای برگزار نمیکنید؟ به بنده پاسخ می دهند خودتان تدارک ببینید به ما اطلاع بدهید، بهتون سر میزنیم…

مازند اسپرت: حرف آخر شما ؟

همچنان آقای سیه چهره بعنوان سرپرست هیات هستند و در آینده ای نزدیک انتخابات برگزار میشود.
ریاست سابق هم خیز برداشته برای پشت میز نشینی در حالی که کارمند بانک بوده و در دوران گذشته هیچ کاری نکرده است !
چطور میتوان اجازه داد هیات به دست افراد نالایق بیفتد ! دست افرادی که از کاراته فقط لباس و کمربند مشکی بستن را یاد گرفته اند!!!
هیات کاراته خانه ما کاراته کاران است، چطور میتوان ناموس خود را به هیات بفرستیم وقتی امنیتی وجود نداشته، دوستان اهل سیاست خوب از جریان هیات سابق با خبر هستند و میدانند از چه سخن می گویم !

چرا آقای سیه چهره هیچ کار مثبتی تا به الان برای کاراته نکرده است؟ حسن ابراهیمی که فرد فرهنگی بوده چرا با هیات این کار را کرده است؟ تا بحال شده به این فکر کنیم كه چرا کسی پیگیر قضایای این آقا نشده است نمیشود، چرا اداره ورزش افراد حاشیه دار را تائید میکند و فرصتی دوباره برای تخریب کاراته شهرستان و استان  میدهد؟ چرا بدنبال یک فرد مدیر، یک فرد بی حاشیه،یک فرد دلسوز نیستند؟ آیا اداره ورزش ساری واقعا توانایی تهیه یک دفتر برای هیات کاراته را ندارد؟ چرا باید اینطور باشد؟ چرا نباید اسم اداره تبدیل شود به اداره خودنمایی ورزش جوانان!

اداره ای که یک تخته تاتامی برای برگزاری مسابقات ندارد، اداره ای که بابت تاتامی غیر بهداشتی و کثیفش ۵۰٫۰۰۰ تومان اجاره میخواهد، اداره ای که خبر از ورزشکارانش ندارد، انشاالله به گوش تمامی رؤسا برسد، انشاالله تدبیری بیاندیشند.

آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشكاران سارى