آزادکاران نوجوان محکی جدی خوردند/مراد محمدی: به اندازه ۱۰ مسابقه جهانی فشار متحمل شدم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: به اندازه ۱۰ مسابقه جهانی به من فشار آمد چرا که ۳ تیم داشتیم و باید هر ۳ تیم را همراهی می‌کردم. به گزارش مازند اسپرت؛سیدمراد محمدی درباره عملکرد آزادکاران نوجوان در مسابقات جام یادگار امام و سطح کیفی این رقابت‌ها گفت: سطح مسابقات واقعا از نظر کیفی بالا […]

33000سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: به اندازه ۱۰ مسابقه جهانی به من فشار آمد چرا که ۳ تیم داشتیم و باید هر ۳ تیم را همراهی می‌کردم.

به گزارش مازند اسپرت؛سیدمراد محمدی درباره عملکرد آزادکاران نوجوان در مسابقات جام یادگار امام و سطح کیفی این رقابت‌ها گفت: سطح مسابقات واقعا از نظر کیفی بالا و حتی می‌توان گفت در سطح مسابقات جهانی بود. اگر تیم روسیه هم می‌آمد دیگر کامل می‌شد.

وی ادامه داد: به اندازه ۱۰ مسابقه جهانی به من فشار آمد چرا که ۳ تیم داشتیم و باید هر ۳ تیم را همراهی می‌کردم. باید قبول کنیم که بچه‌های ما خوب هستند. در این مسابقات با رقبای اصلی خودمان روبرو شدیم و با وجود اینکه کشتی‌گیران ما در شرایط آمادگی کامل نبودند و اصلا نیازی نبود در این شرایط باشند؛ عملکرد خوبی داشتند، اما چند کشتی‌گیر هنوز نیاز به رفع ایراد دارند.

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان افزود: تیم گرجستان نفرات اصلی‌اش را آورده بود و به نظرم ۸۰ درصد از ترکیب اصلی‌اش در این مسابقات به میدان رفت. ارمنستان که ۱۰۰ درصد همین نفرات را به مسابقات جهانی اعزام خواهد کرد. آذربایجان هم ۸۰ درصد از نفرات اصلی‌اش را به این مسابقات آورده بود و تیم اوکراین به احتمال زیاد در مسابقات جهانی هم با همین نفرات به میدان خواهد رفت. سرمربی قرقیز هم می‌گفت تیم اصلی ما همین نفرات هستند.

محمدی تصریح کرد: شانس خوب ما این است که از سال قبل ۴ – ۵ کشتی‌گیر داریم که امسال هم می‌توانند در مسابقات جهانی ما را همراهی کنند. نفراتی مثل پرسته، علیجان‌زاده، کاووسی، رحیمی و عشقی از سال قبل برای ما مانده‌اند، که شرایط تیمی ما را نسبت به سال قبل بهتر می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: حسن برگزاری مسابقات به صورت تیم به تیم این است که کشتی‌گیران با تمام حریفانشان روبرو می‌شوند که باعث می‌شود محکی جدی بخورند. باید تشکر ویژه‌ای از همکارانم در کادر فنی نوجوانان و همچنین کشتی‌گیران بزرگسال که در دیدار پایانی نوجوانان را همراهی کردند داشته باشم چرا که این کار باعث شد با روحیه‌ای مضاعف مقابل حریفان قرار بگیرند.