از كارشناسي فضاي سبز مازندران تاكاپ آزاد جهان/عالمه جباري:با دوچرخه شكسته به مقام دوم رسيدم!

عالمه سادات جباري بانوي دوگانه كار و دوچرخه سوار ايراني كه در سه مرحله از مسابقات كاپ آزاد بين المللي دبي شركت كرده ومقام دوم اين مسابقات را در رده سني ۲۱ تا ۲۹ سال بدست آورد.   به گزارش مازنداسپرت؛عالمه سادات جباري بانوي دوگانه كار و دوچرخه سوار ايراني كه در سه مرحله از […]

عالمه سادات جباري بانوي دوگانه كار و دوچرخه سوار ايراني كه در سه مرحله از مسابقات كاپ آزاد بين المللي دبي شركت كرده ومقام دوم اين مسابقات را در رده سني ۲۱ تا ۲۹ سال بدست آورد.

 

به گزارش مازنداسپرت؛عالمه سادات جباري بانوي دوگانه كار و دوچرخه سوار ايراني كه در سه مرحله از مسابقات كاپ آزاد بين المللي دبي شركت كرده و مقام دوم اين مسابقات را در رده سني ۲۱ تا ۲۹ سال بدست آورده در گفتگو با خبرنگاران به چگونگي حضور در مسابقات كاپ آزاد دبي و مشكلات و توانايي هايش در ورزش دوگانه اشاره كرد و گفت: من قبل از دوچرخه سواري و ورزش دوگانه ، به شكل حرفه اي تنيس بازي مي كردم. چون هيچ اعزام و مسابقات بين المللي نبود تنيس را كنار گذاشتم و به دوچرخه سواري پرداختم. ابتدا در مسابقات استقامت جاده قهرماني ليگ كشوري از هيئت دوچرخه سواري سمنان شركت كردم و به مقام دوم رسيدم. پس از آن به دليل از دست دادن پدرم و مشكلات روحي ، مدتي از ورزش دور شدم ولي از ابتداي سال ۹۴ فعاليتم را از سر گرفتم و در مسابقات مختلف دوچرخه سواري حضور پيدا كردم.

وي در مورد شركت در مسابقات كاپ آزاد دبي مي گويد: من تاكنون در مسابقات برون مرزي شركت نكرده بودم و چون مي خواستم كارنامه ورزشي براي خودم تهيه كنم و فدراسيون سه گانه را در راستاي توجهش به خودم متقاعد سازم ، با هزينه شخصي و مشكلات فراوان در اين مسابقات شركت كردم و به لطف خدا توانستم سربلند باشم. الان هم كه براي اولين بار است كه به فدراسيون آمدم فكر نمي كردم به من بها بدهند و از من حمايت كنند.

جباري در مورد كسب مقام دوم مسابقات به مشكل دوچرخه اش اشاره مي كند و مي گويد: وقتي داشتم به دبي مي رفتم دوچرخه ام را به قسمت بار فرودگاه تحويل دادم كه متاسفانه در جابجايي داخل هواپيما قسمتي از آن آسيب جدي ديد و نتوانستم با تجهيز كامل در مسابقات رقابت كنم. الان هم به دنبال تهيه دوچرخه هستم تا بتوانم با آمادگي كامل در مسابقات مختلف داخلي و مراحل پنجم و ششم مسابقات كاپ آزاد دبي كه ۲۸ اسفند و ۲۶ فروردين ماه ۹۵ برگزار مي شود شركت كنم.

يك نكته قابل ذكر كه در مورد حضور اين بانوي دوگانه كار در مسابقات كاپ آزاد دبي وجود دارد اين است كه با وجود سه مرحله شركت كردن ماندانا دهقان منشادي در اين مسابقات و كسب قهرماني وي ، از حضور عالمه سادات جباري حرفي به ميان نيامده بود و خانم دهقان در گفتگو هايش با سايت و مسئولان فدراسيون سه گانه نيز هيچ اشاره اي به شركت كردن يك بانوي ديگر ايراني نداشت كه قابل تامل است! ضمن اينكه خود جباري در اين زمينه اظهار مي دارد: من سال ۹۲ وقتي به اردوي دوچرخه سواري تيم ملي دعوت شدم با خانم دهقان آشنا شدم و تاكنون نيز با هم بوديم و در مسابقات دبي نيز با هم ارتباط داشتيم. حالا ايشان در اين مورد هيچ حرفي نزده تعجب مي كنم.

اين بانوي ورزشكار در مورد هزينه هاي شركت در مسابقات ياد شده و تامين آن حرف جالبي مي زند: من مدتي كه در مشاغل گوناگون و شركت فضاي سبز مازندران كار كردم ، تمام پس اندازم را در اين زمينه هزينه كردم. با اينكه خانواده ام از اين موضوع نگران بودند ، ولي به لطف پروردگار كم نياورده ام ولي اميدوارم از اين به بعد هم با حمايت هاي فدراسيون و كمك اسپانسر بتوانم به راهم ادامه دهم و در اين مسير هم براي خودم تلاش كنم و هم براي كشورم افتخار و سربلندي بيافرينم.

عالمه سادات جباري قبل از اينكه به ورزش حرفه اي روي بياورد، كارشناس فضاي سبز و ناظر كيفي فضاي سبز دانشگاه مازندران بوده و به دليل علاقه شديد به ورزش از آن فضا دور شده و هم اكنون در فضاي ورزش فعاليت دارد.تاكنون براي حضور در ۳ مرحله مسابقات دبي ۱۲ ميليون تومان هزينه كرده و قصد دارد با جذب اسپانسر و حامي مالي ، آرزوهاي دور و درازش را در ورزش محقق سازد.

 News 13941212131645