پس از برگزاری انتخابی روز دومتکواندوکارران اوزان زوج به اردوی تیم ملی راه یافتند

در پایان دومین روز از رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو، نفرات اول و دوم اوزان زوج معرفی و به اردوی تیم ملی راه یافتند.   به گزارش مازند اسپرت پیکارهای ورود به اردوی تیم ملی جوانان-بزرگسالان گروه مردان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۱۶ فیلیپین، از صبح دیروز (دوشنبه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان ۵۴-، ۶۳-، […]

خبرگزاری فارس: تکواندوکارران اوزان زوج به اردوی تیم ملی راه یافتند

در پایان دومین روز از رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو، نفرات اول و دوم اوزان زوج معرفی و به اردوی تیم ملی راه یافتند.

 

به گزارش مازند اسپرت پیکارهای ورود به اردوی تیم ملی جوانان-بزرگسالان گروه مردان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۱۶ فیلیپین، از صبح دیروز (دوشنبه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان ۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم در خانه تکواندو آغاز و امروز (سه شنبه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم به اتمام رسید.

در پایان جدال دو روزه این نفرات، در نهایت تکواندوکاران اول و دوم و در برخی اوزان نفرات اول به همراه منتخبین کادرفنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نتایج مبارزات تکواندوکاران اوزان زوج به شرح زیر است:

وزن ۵۸- کیلوگرم (وزن دوم): جواد امیری و هادی تیران ولی پور
 

وزن ۶۸- کیلوگرم (وزن چهارم): مهدی جلالی و علیرضا علیاری

وزن ۸۰- کیلوگرم (وزن ششم): سعید رجبی و پوریا عرفانیان

وزن ۸۷+ کیلوگرم (وزن هشتم): علی محمد پور و حسین قربان زاده

هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۱۶ برعهده نعمت خلیفه بعنوان سرمربی و پیام خانلرخانی بعنوان مربی است.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۴ که در ازبکستان برگزار شد با ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک مدال برنز بر سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد./فارس