هوملس: توخل متقاعدم کرد که بمانم

مت هوملس، مدافع دورتموند عنوان کرد که به جدایی از باشگاه دورتموند خیلی نزدیک بوده ولی توخل او را متقاعد به ماندن در دورتموند کرده است. به گزارش مازند اسپرت:دورتموند فصل گذشته عملکرد بسیار ضعیفی تا اواسط فصل داشت و در منطقه سقوط قرار گرفته بود. با این حال، شاگردان کلوپ موفق شدند خود را […]

مت هوملس، مدافع دورتموند عنوان کرد که به جدایی از باشگاه دورتموند خیلی نزدیک بوده ولی توخل او را متقاعد به ماندن در دورتموند کرده است.

به گزارش مازند اسپرت:دورتموند فصل گذشته عملکرد بسیار ضعیفی تا اواسط فصل داشت و در منطقه سقوط قرار گرفته بود. با این حال، شاگردان کلوپ موفق شدند خود را تا رده ی هفتم بالا بکشند.هوملس عنوان کرد که توخل نقش پررنگی در متقاعد کردن او به ماندن ایفا کرده است.

او گفت:” نیم فصل اول فصل گذشته فاجعه بود. روزهایی را سپری کردم که دوست داشتم در تیم بمانم و روزهایی که دوست داشتم بروم. ولی اگر بخواهم جدا شوم، باید ۱۰۰ درصد مطمئن باشم. باید از تمام جهات از این موضوع مطمئن باشم. با توخل درباره این موضوع صحبت کردم ولی هنوز در حال تصمیم گیری درباره آینده هستم. از گفته هایش واقعا خوشم آمد. او اشتباهات شخصی من را فورا به من گفت. اگر یک مربی می‌خواهد من را متقاعد کند که بمانم، دوست دارم که شرایط را خیلی واضح توضیح بودهد. پس از اینکه با او صحبت کردم، حس کردم که کار کردن با او من را قوی تر خواهد کرد. مطمئنم که خیلی بهتر از فصل گذشته به میادین بازخواهم گشت.”

منبع:ورزش سه